Beibilover Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 jeg er 4 + 3 idag og har blødd litt i 2 dager nå.. har ikke vondt som jeg pleier å ha, og det blir kun blod på papiret når jeg går på do. Er dette bare de de kaller for en menslignende blødning eller kan noe være galt?? tok test både mandag og i går som var positive.. føler meg fortsatt gravid ettersom jeg er slapp og kvalm. håper noen kan hjelpe, så jeg kan få roet meg ned??!!
oss2=3,snart 4 Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Hei! Trenger overhode ikke være noe galt! Som du beskriver er det hverken mye eller vondt, så det lover jo godt! Jeg hadde blødninger i mitt første svangerskap og fikk da beskjed av legen om å slappe av, ligge i sofaen, lite trappegåing og ta vare på seg selv og spiren. Fikk også komme på tidlig UL for å roe nervene. Fikk ei frisk jente selv om jeg hadde litt blødninger Fortsetter det kan du jo ringe legen, om ikke annet for å roe deg selv! Krysser fingrene for deg!
LilleSolaMi<3 Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 det er jo ganske så normalt å ha blødninger i 1 tri,og i de fleste tilfeller er de ufarlige! hvis man er uheldig å miste så vil man blø masse og ha sterke smerter! er jo vanskelig å si om det du har er en "normal" blødning eller begynnelsen på noe,men ikke ta bekymringene på forskudd, avvent å se! det er mange nye blodårer som dannes og som lett kan briste,slimhinner som er skjøre osv så masse grunner til blødninger som ikke er farlige! er ikke så mye en lege får gjort så tidlig,men du kan jo ta blodprøver og se om hcg stiger som normalt=) har en veninde som er i 1 tri nå og hun har småblødd en del,men alt er i orden med henne,og blødningene kommer ikke fra livmora,men slimhinnene! så det trenger ikke være noe farlig! lykke til videre=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå