Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Hei hei Skal med rett ikke inn hit før på lørdag så er bare på snike besøk ;o) Håper noen vil svare selv om ;o) Men noen som har fått melk i brystene? Og evt når?? Ser flere som skriver om lekkasje og slikt og jeg lurer på om jeg er litt sent ute,har ikke sett en dråpe her enda. :-s
Angel85 Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 jeg tror ikke du er sent ute nei.. jeg var i uke 32 når jeg fikk melk. bare å nyte det så lenge du ikke har det, slipper å lekke osv hehe =)
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Fikk melk i uke 33, men det er ikke mye og jeg lekker ikke veldig mye nå heller..er i uke 35 nå. Men det kommer mye om jeg presser...men det skal man vel ike gjøre..
Babyønske �� Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Har termin i morgen og her er det helt tørt, har ikke sett en eneste dråpe til nå. Har forstått det sånn at det er helt normalt å ikke få melk før man har født.
venterpådeg:-) Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Gravid med nr 3, har ikkje fått melk før v fødsel på noken av dei. Har ikkje hatt problem med amming. Første fekk melk rett etter fødsel. Nr to vart hastekeisarsnitt- men fekk pupp når eg vakna opp igjen. Har fått større puppar- men ingen lekkasjer:-)
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2009 Oki tusen takker for svar ;o) Det var litt betryggende. Når du sier det babyønske produseres det ett hormon når fødselen er i gang..husker ikke hva det heter i farten,bare at huskeregelen var ut med ungen og ut med melken så det setter vel i alle fall opp melkeproduksjonen vil jeg tro.
Qvinde Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 Ikke noe å bekymre seg for. Det er her snakk om kolostrum, som er den tidligste melkedannelsen, og en slags forsats. Mange merker ikke noe lekking o.l. før etter fødselen, men andre derimot kan begynne å lekke allerede i første trimester. Begge deler er helt normalt, og har ingenting å si for hvordan ammingen blir. Noen får faktisk ikke melk i brystene før flere døgn etter fødselen. Du kan heller være glad for å slippe å lekke, for det er i grunn litt slitsomt. Lykke til videre! :-)
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2009 Så redd jeg skal få problemer med ammingen vetttu,alt mulig en funderer på når en er hormonell og gravid ;o) Men satser på det går seg til ,o)
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. januar 2009 Ja det vil jeg tro ;o) Takker for gode svar ;o)
♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 1. januar 2009 #10 Skrevet 1. januar 2009 Jeg begynte å lekke i 6 måned jeg. må sove med innlegg for er ganske store flekker på madrassen om morgenen om jeg ikke gjør det.. og puppene er så store og tunge at jeg blir helt skremt... :s haha
Hakkamella Skrevet 2. januar 2009 #11 Skrevet 2. januar 2009 Begynte å merke noen dråper i uke 34 eller 35. Men det er lite. Ikke nok til å kalle det lekkasje. Må stimulere brystene og presse ut litt for å se at det er noe der. Men det trenger sikkert ikke bety mindre melkeproduksjon. Heller trenger ikke lekkasje tidlig bety mye produksjon. Vet om en som faktisk lekket helt fra starten av. Så det kan nok være individuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå