Gjest Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 I den siste mnd har jeg fått MASSE nupper som etter lang tid blir til kviser i ansiktet:-(:-( Det er sååå stygt, og enda styggere når jeg bruker consealer, da kommer de enda mer fram! Det kommer litt gugge ut når jeg klemmer, men da må jeg klemme veldig hardt. Det er sikkert bortimot 50 stk på hvert kinn:-( What to do??? Jeg har brukt peeling i en hel mnd nå, men blir da ikke bedre... Jeg som aldri har vært plaget med uren hud, skjønner hvor jævlig enkelte har det nå altså! Tips?
SuperGlad Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 kan jo vær peelingen du reager på da..... :-)
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Sikker på det er kviser da? Høres nesten mer ut som en form for eksem?? Jeg vet om en veldig bra krem som du får kjøpt på helsekostbutikker, Zona mener jeg den heter.
Ajam Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Kanskje du bruker feil dagkrem til din hudtype? Jeg reagerer på noen selv om de liksom skal passe til min hudtype.
Gjest Gul stjerne Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Har du tatt penicillin el antibiotika, og vært i sterk sol el tatt solarium?
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Peelingen kjøpte jeg ETTER jeg fikk disse ekle greiene:-) Jeg tror ikke det er eksem, det kommer da dritt, (les; tynn mark) utav de når jeg klemmer hardt?! Og de blir til kviser etter en stund. Har ikke gått på noen medisiner nei... Og heller ikke skiftet dagkrem. Bruker en fra Cliniqe, som passer min hudtype bra. Inntil nå:-(
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 MEn Klara, du har litt rett... De ser ikke ut som kviser. Det er hudfargede, små nupper, men blir til kviser. (En og annen iallefall) Og de sitter tettitett...
OsloMor Skrevet 1. januar 2009 #10 Skrevet 1. januar 2009 Hudpleier NÅ! Høres ut som om du er uttørket, og at jo mer du peeler, jo mer tørker du ut huden og desto mer talg produserer huden din, som igjen blir til nuppene. Du må få ordentlig behandlig, råd og prøver på produkter, så går de sikkert bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå