Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Jeg tror vi må ta det vekk i helga her. Komme inn i hverdagens rytmer igjen:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Tenker at det ikke blir tatt vekk før om 1 uke eller 2. Bor sammen med en "julenisse"
skorpionfruen Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Så snart som mulig, til helga om ikke før. Litt lei nå men kunne gjerne beholt adventsstakene.
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Jeg hadde gjort det idag hvis jeg hadde vært bedre. Blir nok imorgen hvis jeg klarer.
Northernlights Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 Fra gammelt av, så skal jula ut "13.dag jul"...men her i USA kaster jo folk jula ut den 26.desember. Ikke alle, men mange gjør det. Så juletrær som var kastet ut da...
Slusken Skrevet 2. januar 2009 #9 Skrevet 2. januar 2009 Alt skal ut i morgen. Men jeg har lovet barna at de skal få beholde julestjernene i vinduene sine. Men alt annet skal ut. Elsker julen, men elsker også å få den ut av huset. Nytt år - ny start. Godt nytt år alle sammen
Northernlights Skrevet 2. januar 2009 #10 Skrevet 2. januar 2009 Ja, det skal egentlig bli godt å få ryddet den ut. Men jeg tenkte å beholde lysestakene mine litt til, på stuebordet. ;o) Det er så koselig å brenne lys utover kveldene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå