Gå til innhold

Friends skoa til Coop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er disse skoa? Kjøpte dem på tilbud til 125 kr. så jeg lurer fælt på hvordan dem funker i kulda og i slapsevær.

Noen som vet?

En veninne av meg mente dem var best i test og funket kjempe bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke prøvd de selv men de har vært både best i test og dårligest faktsik.

de er vistnok ikke helt vanntette.

Skrevet

De var best i test i fjor og dårligst i år tror jeg..Hehe merkelige greier...

Skrevet

hadde de da de var best i test og de lakk som ei sil så fort det var litt våt snø. snakker ikke om slaps her altså.

Skrevet

Har dem for tredje året nå og er fornøyd så langt!

Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med dem, de er ufattelig lite slitesterke... Blir oppskrapt med en gang på tuppen og vips så er de ikke vanntette lengre... Greie som ekstra sko kanskje

Skrevet

Greie nok, men syns ikkje dei er vasstette nok. Og så klagar ungen litt på hælen innvendig, litt gnagsår.

Har hatt betre sko, men då dyrare merker. Tenkte berre vi skulle prøve desse i år. Trur ikkje eg skal prøve dei neste år.

Skrevet

Har de til Daniel, og er veldig fornøyd.

Søle, vann, snø, is.

Tørr, god og varm!

Skrevet

Eldste har de her. Fungerer best i minusgrader!

Når det er på pluss-siden med slaps og regn bruker hun cheroxer.

Hun har faktisk sine fra i fjor i år. Ser ikke utslitt ut.

Hun er også veldig kresen på sko!!

Skrevet

Dårligste vinterskoene vi noengang har hatt ihvertfall! Måtte ut og kjøpe nye, så det ble litt dyrere enn vi hadde tenkt ja!

Skrevet

Eneste skoa som har holdt hu ene mi varm på beina. Brukte en formue på dyre sko her ett år, og disse billige var de eneste som hodlt henne varm. Alle fire unger i hus har slike, og de er varme, tørre og fornøyde.

Er det slapsevær har tre av de sheroks.

Skrevet

her er vi veldig fornøyde med coop, har både sko og dress og ikke blitt våt så langt... har stått med vann til anklene til og med, men de har ikke lekket vann enda iallefall!

men det er sikkert forskjellig fra barn til barn hvordan de sliter skoene osv.. noen sliter kanskje mer på skoene enn andre osv

Skrevet

Prøv å se om det kan hjelpe å impregenere en gang i uken....Det ble vi tipset om når vi kjøpte vinter ecco sko......

Skrevet

Vi hadde de til gutten vår ifjor. Var IKKE fornøyd. De lakk som en sil og var ikke varme nok. Aldri mer. I år har vi Viking og de er vi veldig fornøyd med.

De fra Coop er sikkert ok som ekstra sko når man ikke skal være ute lenge, men ville ikke brukt de i bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...