LinditaBonita og baby-09 Skrevet 7. januar 2009 #51 Skrevet 7. januar 2009 Jeg er 31, men er dog ikke gravid med førstemann, heller tredjemann :-) Hyggelig å se at det er andre som er over tretti her - har følt at det var mange svært unge. :-)
julibarn igjen:) Skrevet 7. januar 2009 #52 Skrevet 7. januar 2009 Hei! Jeg er 32, og gravid med andremann:) Har ei jente på 2 1/2 fra før, bor i Oslo. Føler meg egentlig ikke gammel i det hele tatt, akkurat perfekt faktisk;) Lykke til alle sammen!
mymy Skrevet 7. januar 2009 #53 Skrevet 7. januar 2009 Jeg er 37år og er gravid med tredjemann. Var nesten 30 med første og 33 med andremann. Føler meg ikke gammel, men innser jo at jeg ikke er blant de yngste lenger ;-)
løvepus-74 Skrevet 9. januar 2009 #54 Skrevet 9. januar 2009 Jeg blir 35 når nr 3 kommer - fikk førstemann rett etter at jeg fylte 30 år. Venter nå i september:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå