Gå til innhold

vil ha han tilbake...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det endte i brudd i mai... begge var enige om dette, selv om Bf syntes vi burde ha prøvd litt mer. Men begge var slitne og leie av hverdagen vår. Vi gikk vel i ALLE feller vi småbarnsforeldre kan gjøre.. alt dreide seg om barnet vårt, liten tid til oss selv..eller ingen tid til oss selv er vel mer riktig.. følte det som en lettelse i starten av bruddet.. men snikende kom depresjonen. savner han mer og mer... vil så gjerne starte på nytt, gjøre ting riktig, kjempe for oss 3.

Nå har han møtt en annen, de er kanskje ikke sammen, men har sex. det er det jeg vet. vet han har følelser for meg ennå og synes det er tungt å se at jeg er så depresiv og raser ned i vekt.

Hva skal jeg gjøre for å få han på bedre tanker? i mine øyne synes jeg det er verdt et forsøk så lenge man har følelser for hverandre.. de er ikke borte, tvert om..nesten så jeg trenhgte dette for å se at det er han jeg bryr meg om..

men jeg vet jo ikke hva han tenker om hun nye..vet ikke om han er forelsket. vet bare at dette er ei jente som er veldig søt og pen.. mange sier hun ligner meg. huff, hvordan skal jeg oppføre meg for at han skal forstå hva han gir slipp på nå? jeg har vist han min sårbare side i forbilndelse med dette..gråter mye. lurer på om jeg må være hard og sette hardt mot hardt. kanskje han våkner da? bør jeg fortelle han at jeg har følelser ennå og vil ikke miste han eller er det bedre å si at jeg føler ennå, men ønsker han lykke til om det er dette han ønsker?

gi meg råd..anyone?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg syns du skal sende barna bort til noen venner eller besteforeldre. Inviter han over på middag for du vil veldig gjerne snakke med han. Ta et glass vin sammen og fortell han dønn ærlig at du savner han og at du er glad i han/ elsker han og at du gjerne vil ha han tilbake, starte med rene ark. Men si at du har hørt han har en ny og om det er slik at han vil satse på henne så ønsk han lykke til videre uten bitterhet men si at du kunne ikke la det ligge, for du må være sikker på at du har gjort alt. Ikke dra inn barnet uten at han sier noe om det, dette skal handle om dine følelser for han .

• 7 måneder senere...
Skrevet

gi han linken til innlegget ditt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...