Gå til innhold

Når begynte barna deres å hoppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

småen her hopper som en galning hele dagen han er 16 mnder, Når begynte deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutt begynte vel på den tiden han også, dvs. da begynte beina å lette fra gulvet når han hoppet:)

Tror det er litt tidlig egentlig, men jeg er ikke ekspert på barns utvikling.

Skrevet

Frøkna her begynte å klare å lette nå nettopp. 15. mnd. Har prøvd en god stund med å hoppe med hele kroppen uten å lette...

Skrevet

Hun her letter ennå ikke, men hun øver seg hele dagen. Hun er 21 mnd.

Skrevet

Snuppa begynte å hoppe (alene, uten å holde seg i noe eller noen) da hun var litt over 2 år. Det er nok ganske så gjennomsnittelig, eller hvertfall på den tiden de helst skal lære det. 16 mnd er jeg ganske sikker på at er rimelig tidlig. Flink gutt du har :o)

Skrevet

Snuppa her er 23 mnd og hopper som en gal om hun har noe og holde seg i. Senga eller andre ting som er litt bouncy er ekstra morro og hoppe på. Hun prøver litt selv også, men spretten er ikke heeelt der enda, ender for det meste med knall og fall om hun prøver alene. Men det kommer seg nok ;)

Skrevet

Interessant spørsmål, for her har jeg ei jente på snart 16 måneder

som øver, øver og øver på hopping, men foreløpig letter hun bare

med det ene beinet -så søt og rimelig stolt! Hihi!

Gleder meg til gleden hennes den dagen hun får det til! :P

Skrevet

hun prøver iherdig men kroppen letter ikke helt enda... hun er 19md og har prøvd et par uker nå. Litt tung i rompa he he

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Min er 15 mnd og driver og hopper i stoler og sofaen, men har ikke sett etter om han letter...;-)

Skal jammen følge med neste gang.

Skrevet

Hoppe høyt med hele vekta si, var han vel rundt 18-19 mnd. Men små hopping drev han med lenge før det. Nå er det ikke annet han driver med, gjerne fra høyder, han er 22 mnd.

Skrevet

min gutt er 1 år og 7mnd og håpper som en gal her. når han skal danse så håpper han og letter ganske mye faktisk. han er helt stiv i beina. kjempe vittig og se på. og han ler seg i gjel når han horrer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...