Gå til innhold

gråter og gråter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bf har fått seg ny dame, dvs han styrer med henne.. vet ikke om de har blitt sammen men vet de har sex så noe er på gang.. Sitter her med klump i brystet, er så kvalm at jeg kaster opp... tårene bare renner og renner... Vi ble enige om bruddet, men jeg savner han mer og mer.. vi har snakket sammen om dette.. Han sier han også har følelser ennå for meg, og så lenge jeg er så deppresiv pga dette synes han det er vanskelig å gå videre med hun nye..

Hva skal vi gjøre?! Er livredd for å prøve igjen, tenk om vi feiler igjen? Men vil ikke miste han... føler bruddet er så endelig nå som det er en til i bildet hos han..

Jenter..hva skal jeg/vi gjøre?? skal jeg gi slipp på han og satse på bedre tider for meg selv eller er det nå jeg bør handle og satse på pappaen til min datter? Vi har ikke prøvd tildligere, så dette ville blitt første gang en prøver igjen.. og hvordan gjør man dette? Tar gjerne imot tips, råd og erfaringer..

må si jeg har det helt jævlig nå.. forsterker seg vel også ekstra med at deter ei ny dame i bildet.. er det da man forstår hva man gir slipp på? når andre damer finner "mannen" min tiltrekkende? blir gal snart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville prøvd igjen

Skrevet

jeg også ville prøvd igjen

Skrevet

jeg ville nok ikke.. hvis han virkelig hadde ønsket att det var dere 2,og dere prater om det, ville han da funnet seg ei ny dame???

hadde bare gjort det nye forsøket vanskeligere for min del, for da må du være 100% komfortabel med hva han har gjort..

Skrevet

Jeg ville ikke prøvd igjen. Og så ville jeg funnet meg selv, og like meg selv:)

Han kan ikke kreve at du skal være lykkelig, for så å komme tilbake til ham.

Tenk grundig over hva som var grunnen til at det ble slutt. VELDIG grundig.

Og ja, slike ting forsterker seg når eksen finner seg en ny. Det er vanlig. Da har en lett for å glemme det negative, og bare huske det som var bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...