Huldretussa Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Vi er inne i eit nytt år, og eg håper virkelig 2009 blir eit år med resultat på babyfronten. Vi har berre så innmari lyst til å auke familiestørrelsen fra 2 til 3!! Det er så spennande! Har nettopp ligge ei god stund med beina i veret. Må jo prøve kjerringråda..! Trur eg har EL i dag eller i morgon.. Har ikkje tatt el-test, men syklusen min er ganske regelmessig. Har IKM 16.jan. Føler meg veldig som en "nybegynner" i det her.. Lurer på kor lang tid vi treng! Har nå prøvd i 3 mnd. Har gjort mange forsøk nå i romjula, så håper virkelig det klaffer. Har gått på p-piller i 5 år da, så vil tru kroppen treng litt tid på å normalisere seg. Kva slags erfaringer har folk med å bli gravide etter p-pilleslutt? Blir spennande dager framover...
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Hei.Du er likt som meg du da:)jeg har også hatt EL.i disse tider.Og ikm 15 jan.Blir spennende tider fremover nå. Moro å høre hvordan det går fremover med deg da! Vi er inne i vår 3pp og håper veldig på klaff denne gangen. Vet alt om det å slite i det uenderlige.. Lykke til da Lykkelig`83!
ønsker spire 87 Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 hei hei jenter.. jeg har ikm 12.jan.. vet vi har truffel el denne pp og har hatt masse sex før el.. håper så indelig det klaffer denne gangen.. er nå i 7PP... legen min sa når jeg var i 6 pp at det var først nå jeg hadde gode muligheter til å bli gravid.. kroppen trenger ofte lang tid på å stabilisere seg etter p-pille slutt.. men så er det jo mangen som blir gravide med en gang... lykke til:)
maizi Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Hei! Da er vi i samme situasjon... Vi prøver også på nr 3. Har hatt positive el tester i tre dager, så jeg vet vi har truffet el denne gangen. Har IKM 13. januar og er kjempespent. Første gang jeg prøver el test, og håper det gir resultat. Jeg har forresten også veldig regelmessig mens og trodde at jeg hadde el ca på dag 14. Men eltestene ble positive på dag 14 og er fremdeles positive. Så el litt senere enn jeg regnet med. Håper vi alle får positive tester i uke 3:)
Huldretussa Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2009 Så kjekt å sjå at det er fleire jenter i samme situasjon. Er på dag 14 i syklusen i dag, så trur eg har el (burde vel ha testa, men..). Har hatt masse sex den siste veka - så har håp om at det skal klaffe nå! Siste syklus var på 26 dager, så kan hende el var litt tidligare. Skulle ønske eg fekk tydelige tegn på el!! Blir spennande å sjå om nokon av oss får positiv test i veke 3.. Kjenner det kribler i magen ved tanken!! Bør vel gå til innkjøp av tester:) Når kan ein forvente å få symptom på graviditet? Er festesmerter det første ein kan kjenne? Krysser fingrene for oss alle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå