En blå å en rød:) Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Spør sikkert om de dummeste spørsmål, men jeg veit da ikke om den Gilde kjøttrullen er stekt/kokt, whatever??? kan jeg spise den?? (oh JAA, jeg har lest på matportalen, står ikke noe der)
Babyønske �� Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Kommer an på hvilken det. Kan ikke huske å ha sett noe som heter akkurat kjøttrull da men. Har den et annet navn? Ribberull, lammerull?? I såfall er den kokt.
En blå å en rød:) Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2009 OKSErull heter det...hi hi... herregud så lei jeg blir av å bli brå-skremt av at jeg skal til å spise noe som kanskje er farlig... Leter å leter på nettet, men finner jo aldri de svarene jeg trenger, he he... Skal spise bare brød og knekkebrød heretter...
Babyønske �� Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Okserull er kokt, så det er ok. Følg rådene på Matportalen så skal det nok gå bra. Det er ikke sånn at det automatisk er "farlig", det er faktisk sjelden at noe innholder noe som kan være uheldig å få i seg som gravid. Rådene og advarslene er der for å være føre var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå