blid frøken :) Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Kanskje et veldig dumt spørsmål, men er 5 dager over IKM og klør i hendene etter å teste. Bør jeg vente til i morra tidlig eller kan jeg se noe resultat nå dersom jeg er gravid?
blid frøken :) Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. januar 2009 dytter litt fordi jeg så veldig vil ha et svar
blid frøken :) Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2009 Noen snakker om større innhold av et eller annet stoff om morgenen, stemmer dettte? Prøver febrilsk å ikke teste, er så nervøs for negativt resultat.
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 det er gravid hormonet hcg. det er mer konsentrert med morgenurin. men er det etter ikm er det bare å teste når som helst på døgnet. om du ikke er en som produserer hcg seint da... vet det er sånn med clearblue testene ihvertfall:) lykke til:)
blid frøken :) Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2009 Kom ikke noen ekstra strek Får prøve igjen om et par dager dersom tr ikke dukker opp...
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 det var dumt:( du får teste om ett par dager på morgenurin vet du...kan jo hende du er sein i hcg stigninga:) har du noen symptomer da?
blid frøken :) Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2009 ikke noe særlig. Øm i brystene og litt "uggen" i underlivet, men det blir nok fort litt ønsketenkning.....
*Ønskergjerne* Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 heisann ) vi er begge 2 -6 dager over IKM nå :) jeg har ikke testet meg da-vil vente t mandag tenker jeg ) krysser fingrene på at vi har spire begge 2:):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå