Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Barnefar har fått dame som tidligere har misbrukt på alkohol og narkotika. Vi er blitt enige om at hun ikke skal møte sønnen våres. (sier jo sitt når barnefar godtar dette) Jeg stoler ikke på henne i det hele tatt,hun,vennene og familien er ustabile folk jeg ikke vil min sønn skal omgås. Jeg og barnefar har bare felles venner,og nå er jeg "frosset" ut av gjengen pga jeg ikke lar henne møte sønnen min. Syns dere jeg går for langt? jeg føler meg overhodet ikke komfortabel med at de skal omgås. Må legge til at denne dama sloss og krangler hver gang hun er ute på fylla. Uansett er sønnen min viktigere enn all verdens venner. Hva syns dere?
SuperGlad Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 hvis hun TIDLIGERE har misbrukt alkohol og narkotika ser jeg ikke problemet med at hun skal få møte sønnen til kjæresten sin. Så fremt de har et stabilt forhold å han føler de bør treffes så mener jeg det er opp til han. Her går jeg ut i fra at bf stoler på min avgjørelse om hvem som skal få være i mine barns liv, å jeg stoler på at han tar de rette valgene han også.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Er enig med superglad,men det må jo være noe som skurrer om bf er enig i din avgjørelse.Og at alle "velger" den andre siden?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Han kunne jo ønske at jeg syns det var greit,men alikvel går han jo med på det.. Jeg syns ikke de er stabile,hun og barnefar krangler og sloss hver gang de drikker. Barnefar har forandret seg helt på det området etter det ble slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå