#Linnea er straks storesøster# Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 tidenes spm!!! hehe...here goes:) Utfloden deres?? jeg prøver bli gravid, forhåpentligvis el den 22des, og mandag 29 hadde jeg utflod som rant ut av meg,trodde jeg fikk mensen, eller nesten så jeg følte jeg tissa på meg... men det var bare blank,utflod, uten lukt som kom ut... nå er den endret seg til å bli helt hvit og i litt mindre mengder,men nok til at jeg bruker truseinnlegg... glad for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå