Gå til innhold

Hva er en slanke rockering? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

mulig det er et litt tåpelig spm, men hva er slanke rockering?? :)

noen som har en link til en sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.sports-hoop.com/main_adult100.html

Fikk min rett før jul. Så har akkurat begynt å bruke den. Er vondt rett og slett, kjenner den tar skikkelig, og jeg blir svett. Skal bare bruke den 1-3 min ganger en pr dag den første uken (bruksanvisning følger med, lett bruksanvisning). Så skal bruke den hver dag nå jeg framover. Og måler meg rundt livet så håper på gode resultater. Kosta litt. Og kosta enda mer å få sendt den. Leverings tid var ca 5-6 uker. Er veldig stor. Bare en plass i stua jeg kan bruke den. Og er en god del tyngre enn vanlige rokke ringer. Og er sånn bølgete på innsiden som du ser.

Skrevet

åh.. hehe :) takk for svar!

Tror ikke min lille leilighet på 75 kvm kan brukes til sånn trening :(

men rockering er jo moro da, så hadde vært moro å prøve :)

Skrevet

må ha litt plass rundt ja. men hvis du har plass midt på gulvet så går det jo. vrker som vi er flere er inne som har sånn. jeg kjenneringen i virkeligheten som har.

Skrevet

Jeg har ikke så stor plass, men bruker den nå likevel. Men det er omtrent kun en plass i leiligheten jeg kan bruke den. hehe.

Skrevet

takk takk for enda en link :) syns det er litt dyrt siden jeg ikke vet om jeg egentlig har plass til å bruke den..

må vurdere det litt til tror jeg :)

Skrevet

Va greit å lese på den norske siden. Er litt usikker nå om jeg har bestilt riktig størrelse. Men får det iallefall til med den jeg har.

Var en del dyrere da på den norske siden enn der jeg bestilte den ifra. Men jeg betalte jo mer i porto enn selve ringen kostet fra USA. Men likevel kom det på mindre enn den norske rokkeringen kostet uten porto.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...