Gå til innhold

Termin 9. september?


journalistmarit

Anbefalte innlegg

Testet positivt i går, på nyttårsaften! Moro.

Foreløpig termin 9. september.

Ganske trøtt om dagen, men heldigvis ingen kvalme enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

for en tøff termindato!! 090909!!

Hadde håpet på den , men min ble 120909, kan jo få 3 dager før da, har fått 10 dager før og akkurat på termin med de andre, så jeg må vel gå over denne gang........

testet positivt 29.des

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

 

Jeg hat også regnet meg frem til 09.09.09:)

Har vært trøtt, sliten og litt kvalm i to uker nå, men synes det er greit for da skjønner jeg at det er noe som skjer!

Dette er første gangen for meg så er veldig rart og litt skummelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også denne datoen men tviler på at jeg går så lenge.. har født for tidli med de to andre.. testa også positivt på nyttårs afta.. prøvde en test 23.12 men det var for tidli.. Er kjempe trøtt og fryser så tenna klaprer for tida.. Brrr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig bra dato. Fikk 10/9 på en annen terminkalkulator, så det er vel litt usikkert. Har en gutt fra før, og han ble født på menstermin. På ultralyd fremskyndet de terminen 11 dager, så burde nok beholdt den første datoen.

 

Jeg er trøtt, stikkinger i magen, kald og hjertet banker litt ekstra. VEldig sliten i kroppen.

 

Men moro med symptomer, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpige termin er 09.09.09 :) Men er veldig usikker på den, har enda ikke vert til legen. Fann ut at jeg var gravid på tirsdag og hugser ikke heeelt når siste mens var, men klarte å rekne meg frem til en ca dato:) Hadde jo vert litt stilig dersom denne terminen blir den endelige. Er så spent, første graviditeten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også termin 09.09.09. Har endelig blitt gravid med prøverør (etter 4,5 år) - så dette er stort og jeg har måttet ta 3 graviditetstester for virkelig å tro at det er sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også termin 09.09.09 :) Foreløpig i alle fall.

Litt kvalm allerede, og brystene er helt forferdelig vonde.

Håper på at sistnevnte går fort over i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløbig termin 090909 her også. Symtomer er litt øme pupper, litt murringer i livmorområdet, mye luft.

 

Håper termindato ikke blir forandret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har føreløbig termin 10.09.09....

Symptomene mine er: murringer, drit vondt i ryggen, veldig tørst, går masse på do å tisse, hodeverk, kvalme (mest på kvelden og etter eg har spist),ømme pupper og litt større, oppblåst og luft i magen...

Testa positivt 30 desember me billigstrimmel, og det var kje tvil... Teststreken kom opp med en gang.... Og de var nett like sterke.... Så etter 2 år prøving og en SA så har jeg nå en god følelse på at alt skal gå bra denen gang:) I morgen skal eg bestille time te legen eller jordmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 09.09.09. Har også vært litt trøtt, men det har vært god tid til å hvile i jula. Nå starter alvoret.. Jeg venter nr.3 og er veldig glad men også litt nervøs. Håper de tre første mnd går superfort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også 09.09.09!:) Artig dato, men får se om den fremdeles står når jeg har vært på UL, og det er jo en god stund til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg har også foreløbig termin 9. sept.

hurra for oss, blir artig å se om noen av oss faktisk får den dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...