Slalotte Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 - Flytte - Skaffe meg jobb - Ta billappen - Få meg en utdannelse Vet ikke helt om disse tingene kommer til å bli oppfyldt i 2009 men jeg får bra prøve
-MtG- Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 -Føde, helst så fort som mulig -Ta ferdig nettstudiet mitt -Bli litt sprekere -Få meg jobb Håper jeg får til dette, ihvertfall punkt 1:)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Bli ferdig med lappen Bli bedre til å planlegge Kose meg så mye jeg kan med ungene siste året jeg er hjemme med dem. Slanke meg hvertafll 10 kg. Dette er ting jeg SKAL få til, har en lang liste på hva jeg burde gjøre også da men det tar jeg som det kommer:-)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Våre planer for 2009 er: - Flytte - At jeg også får billappen - Barnehagestart for Felix - Prøving på barn nr 2 :-)
Libido- Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 - Anlegge hage - Reise til danmark 1 uke - Bytte rom med småtten, så han får det største
meg & to små vampyrer Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 Ikke så mange planer da: -fullføre studiet mitt + ekstrafag -føde på sommeren -ha permisjon
velsignet med to Skrevet 1. januar 2009 #8 Skrevet 1. januar 2009 -Få stram(mere) mage -Gifte meg -Og så har jeg veldig lyst til å begynne på skole igjen, men jeg aner ikke HVA... sikkert en del mer hehe, men det var det jeg kom på nå
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #9 Skrevet 1. januar 2009 Hmmm, på det huslige planet - male gangen - nytt kjøkken - male stua - omorganisere lillestua slik at den også blir en fungerende stue - pusse opp badet (så får vi se om pengene strekker til!) - bli mer strukturert og flinkere til å ha huset godt organisert og ryddig, samt iverksette nytt system for skittentøy På det private plan - Legge bort "morragretten" taktene mannen stadig får smake på. Tullball av meg. - Komme meg ut i jobb - Ommøblere økonomien slik at vi ikke sløser så innmari mye.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. januar 2009 #10 Skrevet 1. januar 2009 - Pusse opp gangen - Bygge benkeplass og gjøre det koselig på verandaen - Begynne og trene, jeg er så svak at jeg nesten knekker. Trenger muskler!!! - Fullføre 2 året på vgs og begynne på 3:D (gleder meg, hadde aldri trodd jeg kunne si det, men i 2010 kan jeg søke på høgskole, weee) - Bli flinkere til å finne på ting sammen som en familie:) tror 2009 blir et flott år:)
kokosyklus Skrevet 1. januar 2009 #11 Skrevet 1. januar 2009 - bli en bedre person - begynne å jobbe igjen - ta fotokurs nr 2
fox`y Skrevet 1. januar 2009 #12 Skrevet 1. januar 2009 - gå ned i vekt -få meg fast jobb - få mannen til å gå sinnemestringskurs og bli mere tålmodig - få mere selvtillit - ha mere kvalitetstid med barna -pusse opp badet og kjøkkenet( når jeg blir riiik)
~sjiraff~ Skrevet 1. januar 2009 #13 Skrevet 1. januar 2009 Bli ferdig med bacheloren min. Gjøre ferdig soverommene. Spare penger til bryllup. Ny jobb?!
freebird Skrevet 1. januar 2009 #14 Skrevet 1. januar 2009 Hmmmm, la meg se... Min egen "hemmelige" plan er å overtale mannen til å få lyst på et barn til. Vi trenger ikke nødvendigvis å få dette barnet i 2009, men i alle fall bli enige om at vi vil det. ;o) Ellers skal vi: 1. Planlegge middager hver uke 2. Pusse opp litt, håper vi får gjort litt både på kjøkken og bad 3. Fikse litt i hagen sånn at den blir pen og anvendelig 4. Generelt, nyte livet!!
annki83 Skrevet 1. januar 2009 #15 Skrevet 1. januar 2009 i løpet av 2009 vil jeg.. 1 få meg en jobb 2 orden forholdet
katty Skrevet 1. januar 2009 #17 Skrevet 1. januar 2009 Gå ned 8 kg Fullføre eksamen med glans Øke inntekten min
Milletrille Skrevet 1. januar 2009 #18 Skrevet 1. januar 2009 -Flytte ut -Få tilbake selvtillitten -Begynne å trene igjen -Gå til jobben når våren nærmer seg
Her kommer Ole Brumm Skrevet 1. januar 2009 #19 Skrevet 1. januar 2009 Huslig: - pusse opp gangen - pusse opp loftstua - pusse opp kontoret - har også flere oppussingplaner, men vet ikke hvor mye penger vi har =) Meg selv: - bli like tålmodig med barna som jeg har vært tidligere (mye sliten det siste halvåret og det er ikke moro når jeg ikke er tålmodig lengre) - gå ned 18 kg - trene mer enn 1 gang i uka...hehe=)
guttogjentemamma;-) Skrevet 1. januar 2009 #20 Skrevet 1. januar 2009 1) trene regelmessig 2) slutte med alt det godteriet jeg har stappet i meg over lang tid 3) få orden på huset ( to år siden vi flyttet hit og masse esker er fremdeles uåpnet) 4) gjøre alt jeg kan for at min midlertidige jobb skal bli fast, evt få en annen fast jobb Som en konsekvens å få orden på disse tingene vet jeg at vil være en mye bedre mor og kone og;-) Jeg har bestemt meg for at 2009 skal bli mitt år. Vil ha tilbake meg selv og livet mitt;-)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 1. januar 2009 #21 Skrevet 1. januar 2009 1) Få fortsette vikariatet mitt, eller aller helst fast jobb! 2) Jobbe med forholdet, håper på en opptur 3) Bli ferdig med endel oppussing som står igjen :s 4) Ny bil 5) Bhg plass til minsta;) 6) Ta mer vare på meg selv, og høre etter når kroppen sier stopp!!
Vilja<3 Skrevet 1. januar 2009 #22 Skrevet 1. januar 2009 - slutte å snuse!! - mer kvalitetstid med mannen min - være mer ute - spise sunnere enn jeg har gjort siste to årene - legge på meg noen kilo til - kjøpe nytt spisebord - prøve å ikke bekymre meg så mye over alt mulig rart
Koala *g07* Skrevet 1. januar 2009 #23 Skrevet 1. januar 2009 Få bachelorgraden min Flytte Få jobb,studiested og barnehageplass til å klaffe Kanskje ring på fingeren
rm83 ¤Heine 08 & Hedda 10¤ Skrevet 1. januar 2009 #24 Skrevet 1. januar 2009 få i gang husbygginga. få meg jobb ( helst deltid) Trene minimum to ganger i uka, skal ned minst 7 kilo før våren. prøve på ny baby når sommeren kommer huske og kose med sambo like mye som lillegutt. :-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. januar 2009 #25 Skrevet 1. januar 2009 Bli GRAVID!!!! ) Det er det eneste målet jeg har som faktisk er realistisk.. Å bli rik, få en diger tomt med et stort hus ++ er bare drømmer. Men, man kan komme langt med drømmer også ;o) Vi skal flytte til et enda større hus/leil - som er bedre enn den vi har nå - selv om den er bra. Målet er å kunne kjøpe oss et større sted å bo, men da må jeg ha lån. For å få lån må jeg ha en bedre jobb. For å få en bedre jobb må jeg ha litt mer erfaring og fartstid innen der jeg jobber nå - derfor tror jeg ikke disse tingene blir noe av før til neste år eller da evt før 2011 Men, som sagt - målene og drømmene får meg bare til å stå på enda hardere for å oppnå noe som er enda bedre! Kanskje ta opp noen fag fra vgs - men det må jeg se an, siden jeg bor 1.5t unna den skolen. Vil gå på en tilrettelagt skole pga hørselen min, ettersom "vanlige" skolen har vist seg på en negativ måte erfaringsmessig for meg... Tiden vil vise =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå