lchristin-nydelig tulle Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 mannen min har sluppet unna denne gangen men med minsten var det han som faktisk var kvalm,hadde halsbrann og var masse på do. så det var noen her som nevnte det og er jo litt gøy å høre=) litt rare de mennene...hehe han la på seg også mannen min og fikk en liiiten mage. lo bra da kan du si..
Tuddilidu Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Her har kæresten min lagt på seg ca 6-8 kg. Og har flere symptomer som meg. Hehe
lchristin-nydelig tulle Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2009 hehe... snodig det der. typen til ei venninde av meg var morgen kvalm og hadde faktisk like stort behov for do skåla som henne. hun måtte faktisk stå ut av vinduet et par gang for han hadde flydd på do..=)
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 HAHA....fantastisk!!! Min mann er mer gravid enn hva jeg er. Han har hatt mye humørsvigninger, gråter hver gang han ser noe koselig eller trist på tv, kviser har han fått på ryggen og han har aldri kviser. Han tisser mer enn meg om natten..og sover dårlig fordi han er urolig for hva som kommer. Han gleder seg som en liten unge og leser mer bøker om graviditet og fødsler enn hva jeg gjør!!! Han til og med shopper mer barneting enn meg...!!! Så min sambo er absolutt mer gravid enn det jeg er...jeg har bare litt større mage..HAHAHAHAHAHAHA
birrisj05.02.09 Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Min samboer har ingen sånne tegn. Bare at han ikke får sove om natta, men sånn har han alltid vært. Men har vel egentlig vært VELDIG heldig selv, var aldri kvalm, spydde aldri, aldri hodepine, sjelden sur og griner sjelden.. jeg er så normal at det nesten er dumt
lchristin-nydelig tulle Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2009 syns du er heldig jeg da, selv om jeg forstår at det kan være godt å ha noen symptomer på graviditeten. magen vokser jo da..=) jeg fikk symptomene veldig sent og lengtet etter å kjenne noe som kunne gi tegn på at jeg var gravid..
Hakkamella Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Min mann har noen svangerskapssymptomer, ja. Men han er jo også verdens fineste og deler alt med meg... Han har trøttheten, av og til vondt i korsryggen, har hatt magetrøbbelet, og en del picaer. Han sier ikke så mye om dem, men jeg merker dem på ham. Nå er det meste over. Nå er han reneste hønemoren overfor meg hvis jeg får vondt her og der. Klar til å hoppe ut døren med meg på slep tilfelle fødselen starter...
lchristin-nydelig tulle Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2009 flere med gravide menn=)
Taurus80 Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 Jepp, jeg har:) Min mann har gått opp flere kilo, veldig vondt i ryggen og ribbein, samt halsbrann og sure oppstøt... Er veldig nysgjerrig om disse plagene gir seg når jeg føder... hehe:)
lchristin-nydelig tulle Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. januar 2009 helt utrolig egentlig dette. det er jo tydelig at det ikke er unormalt, men utrolig rart at det kan skje.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå