adni Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 hei.ikke lenge vi er ute om dagen før han blir for kald på beina.så må kjøpe nye sko.men hva skal jeg velge tro.tenkte på sorell,men ser det er mange slag av de også.noen som har litt peiling på varme sko?kjøpte jo på eurosko i år til 5oo kr og ho som jobba der sa jo at de selfølgelig var bra.men det er de jo ikke tydligvis....
Ksenia & Anjem Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Sorel likte ikke vi, de var altfor varme..Har gode erfaringer med Ecco
Meg og knoll&tott Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Har hørt MYE skryt av sorell!!! Ene typen er vanntett helt opp. mens andre typen er vanntett bare nede på "lesten". Har ikke prøvd dem til mine barn, her på vestlandet går det mest i cherrox...
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Viking, Ecco og Ponny er bra, men viktigst at skoa ikke er for trange og at man bruker ullsokker og ikke har bommulsokk innerst. finnes tynne myke ullsokker man kan ha under raggsokker...
adni Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2009 takk for svar.ser på skoen hans nå og det er skofus.waterproof.har inpregnert dem også.og det han bruker nedi er ulvang sokker.men har ikke brukt raggsokker utenpå da jeg tenkte at det kanskje blir for trangt.og jeg har hørt at man skal helst bare bruke sånn tynn ullsokk.har god plass nedi der.
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Har ei jente som alltid ble kald på bena. Vi har prøvd veldig mange forskjellige sko til henne.... og til sist er det kun et par som kan holde henne varm på bena. Sorel Super Trooper. Vi har også prøvd andre varianter av Sorel uten at jeg synes disse funket så veldig bra.... I år kjøpte vi Superfit fordi de skulle i følge damen i skobutikken være de aller beste.... da ble hun kald på bena når det bare var et par-tre minusgrader. I dag var vi ute i over 2 timer i minus femten grader, med Sorel sko, og hun var ikke engang kjølig på bena. Heretter gidder jeg ikke engang prøve andre sko til henne. Sorel er de beste.... Et lite tips dersom du kjøper Sorel. Husk å ta ut "innersokken" hver kveld slik at du får tørket den skikkelig. Ellers kan de bli kalde....
adni Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2009 tusen takk for svar.da tror jeg at jeg ska skjekke på g sport i morgen.er de vanlige i størrelsen,eller små eller store.er det dem som det står skal tåle minus 25 tro?blir sikkert ikke salg på dem så kan vel likegodt kjøpe de vist dem har.spørst hvor utplokka det er etter jul
rampete robin Skrevet 1. januar 2009 #8 Skrevet 1. januar 2009 Kamik sko er helt vidunderlige!! Koster riktignok 699-799, men er supergode. Tåler ned til 50 minus. Kan gå med bare en tynn bomullsokk i skoene.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. januar 2009 #9 Skrevet 1. januar 2009 sorel er supert. har både de som er vanntett helt opp og de andre. lille elsker sorel-skoene sine. eneste som holder henne varm og tørr 8 timer om dagen i barnehagen. sorel kan du også bruke en helt vanlig ullsokk i. de må ikke være teknisk (altså blandingsokk). mange av de gore tec-skoene må du bruke ullvang e.l i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå