Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Jenta mi på 7 uker er blid og glad, og smiler og pludrer masse når hun er våken. Men når hun sover gråter/klynker hun ganske ofte. Sikkert noe hun drømmer.. Jeg syns det er vondt å se/høre på... Vil jo at hun bare skal ha det bra!
† I Jesu Navn † Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Jeg skjønner at det skjærer i hjertet. Min gutt hadde en periode han våknet midt på natten og satt i et voldsomt skrik Ca. 10 sekunder senere var det stille. Virket som et mareritt, men hva kan en 3 måneder gammel baby har mareritt om? Huff. Vi får håpe det går over fort som fy.
Snupi27 Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 det er forsket på at de små babyene faktisk drømmer mareritt om fødselen av. emilie drømmer hun og.. hun er 17 mnd. hender hun våkner i 10 sek og hyler så er det stille. jeg rekker ikke inn til henne engang før det blir stille. noen sier de kan ha mareritt og gråte om de vokser for fort og. det gjorde samboeren min..
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Husker også at dette var et samtale emne mellom mannen min og meg med de to eldste og med tredje mann nå så måtte jeg faktisk spørre når vi var inne på kontroll på helsestasjonen. det jeg fikk til svar av helsesøster var at det var små ting for oss men ganske store opplevelser for de minste. de kunne drømme at puppen forsvant ut av munnen, de var sultne, at de de ble tatt ut av hendene og armkroken på den de lå og koste seg til, skarpe lyder som hadde skremt de og mye annet i samme dur.... vet ikke om dette stemmer eller ikke men det sa nu hun til meg og mannen min. var ikke så me å gjøre med, det var bare en modningsprosess... den siste vår ligger også like ofte å gurgler og ler så han hikker i søvnet også. da sitter jeg gjerne oppe og kikker på, de er nydelige.... sukk.... lurer like ofte på hva de drømmer da når de har det så morsomt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå