Musemor med tre søte små Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Hvordan forhindrer man at barnet ikke står opp hele tiden?
Musemor med tre søte små Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2009 Hehe. Nei, jeg tror nok ikke jeg binner han fast
anesam Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Når vi gikk over til stor seng gikk han utav den sånn som med grindsenga, men fordelen var at han kom seg oppi vanlig seng igjen!
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 hehehe neida, men etter hvert kan det hende du får lyst:) Man må bare hele tiden følge de tilbake i seng igjen.... om att og om att
mammaen til <3 Trine <3 Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Når begynner man med juniorseng?
Musemor med tre søte små Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2009 Han er 22 mnd nå og vi har en slik Ikea seng hvor man kan bytte ut den ene sprinkelsiden med en lav kant, så vi prøver det nå om dagen, men ikveld er nok "lavsiden" inn mot veggen da både mannen og meg ikke er iform og orker ikke. Skal prøve for fult å få ham til å sove slik til helgen.
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 1. januar 2009 #8 Skrevet 1. januar 2009 lillegutt her i huset begynte med stor seng med sengehest rett før han var to år og det har gått dom en drøm.han står ikke opp av senga alene..han sitter å roper på oss til vi kommer inn.hehe.trodde det kom til å bli et mareritt å få han til å bytte seng,men neida..nå har han hatt den senga i 1/2år og ikke noe problem og vi bare byttet en dag.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 1. januar 2009 #9 Skrevet 1. januar 2009 Gutten min var 19mnd og det gjekk som ein drøm!! Jenta mi har starta nå i jula og det er ikkje like lett hehe. Men nå deler ho og storebror rom fram til sommaren så det er litt der au som gjer at det ikkje går like glatt som med storebror hehe Men me får ta det dag for dag så har eg da trua på at det går til slutt. Men det er mykje springing oppe på gangen om kveldane hehe
Allean, Fia og lillebror Skrevet 1. januar 2009 #10 Skrevet 1. januar 2009 Lillemor på 2 og et halvt fikk ny seng til jul og det har gått som en drøm. hun blir liggende der når hun skal sove. Men kommer selv inn til oss om morgenen istedet for å bli hentet. Skikkelig deilig. Hun små prøvde seg litt den ene kvelden da. Vi hørte tass tass og knis knis innefra rommet hennes. Men hun gikk og la seg igjen med en gang vi lurte på hva hun holdt på med. "Ingenting" kniste hun, og boret hodet ned i puta. Så rart hvor mye større de virker når de kommer over i "stor" seng
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå