Gå til innhold

Hva synes dere om guttenavnet Trygve? U/T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min morfar het det, og jeg liker navnet.

Skrevet

jeg syn es det er et stygt navn! men det kan hende det kommer av at jeg kjendte en rødhåra jeiling ved det navnet når jeg var liten, som banka meg, he, he, he

Skrevet

personlig liker jeg gode trauste navn som ikke er super-poppis idag. synes Trygve høres ut som en god og stødig gutt/mann. et navn med en god tone bak, føler jeg.

av erfaring, vil tilbakemeldingene man får her inne, ofte være basert på at noen kjenner noen med navnet og har positive/negative assosiasjoner med det. og det er jo helt naturlig. vi har f.eks valgt navnet Pål til gutten vår (skal ha et mellomnavn men det er ikke helt bestemt ennå). mange reagerer på det, og synes Pål er et stygt og kjipt navn, men vi liker det og det er det viktigste;-)

Skrevet

Jeg har en Trygve selv, så jeg liker navnet godt! :)

Skrevet

Jeg synes Trygve er et kjempe flott naven, vi vurdert det navne til vår sønn men endte opp med Harald Andreas i stede...

Men jeg liker litt typisk norske navn som har en bakgrunn og en betydning for de som velger navne

Skrevet

Veldig koselig og stødig navn, etter min mening 100 ganger penere enn mesteparten av poppisnavnene nå om dagen(der hørtes jeg ikke gammel ut vel....;))

Skrevet

Nydelig navn som du aldri kommer til å angre på.

Skrevet

syns ikke det er stygt.. bare veldig kjedelig.

Skrevet

Trygt, stødig og godt navn! Trygve er en fyr det vil gå bra her i livet, tror jeg. :)

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger. Vi er glade i guttenavn som inneholder bokstaven "R" og med to stavelser eller flere. Har alt to flotte gutter - synes guttenavn er vanskelig denne gangen!! Jeg har blitt veldig glad i Trygve, men mannen min synes fremdeles navnet er litt gammelmodig. Har vært innom Henrik også, men liker absolutt Trygve bedre selv.

Artig å høre hva andre mener :-)

Skrevet

Trygve er et kjempefint navn! Som du sier, ikke sånn poppis-greier.

Trygg og stødig - akkurat som min trygve ( mannen min):o)

Skrevet

Kjempefint og ikke så vanlig idag!!!

Skrevet

Helt greit, men kanskje litt kjedelig?

Dog bedre enn mange av disse nymotens fantasinavnene enkelte velger.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...