babymaker skal ha en jente til Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Er det fler enn meg som reagerer på mannfolket hjemme som gjør ekle, dumme og utenkelige ting? Hvor får de det fra liksom.. Som feks. spise saus av øsa før vi skal rydde av bordet.. eller blåse nesa ren for snørr på bakken eller i dusjen osv. Mange mange ekle og utenkelege ting for meg iallefall,, Er det bare jeg som er prippen eller er det flere som reagerer på mennene sine her? *hehe*
babymaker skal ha en jente til Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. januar 2009 ikke meningen den skulle komme to ganger men noe skjedde med bim.. jaja
Dolla&Heidi&spire Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Jeg blåser nesa ren for snørr i dusjen selv jeg.. (ikke på bakken da..) Og om jeg spiser saus fra øsa, kan jeg gjerne spise desserrt rett fra bollen eller hva det måtte være=) Så ifht meg er du nok litt prippen=)
babymaker skal ha en jente til Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2009 neeeei ikke tull av dere hehe. kom igjen folkens trenger litt støtte her nå *hihi*
3snuppeliner Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Tildels enig jeg... hi hi... Akkurat det der med å blåse nesa rett på bakken synes jeg er dritekkelt!!!!! Skikkelig vemmelig faktisk. Ellers må jeg vel innrømme at jeg titt og ofte spiser de siste bitene av feks desserten av bollen rett før jeg rydder. *Kremt*
lillebøllaspringmadrass Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 Hehe.. jeg kan gi deg støtte ang det med å snyte snørra rett i bakken. Det er kjempe ekkelt! Det ville aldri mannen min gjort heldigvis. Jeg synes det er ok om man er på tur langt inni skogen i kalde vintern, og gjør det inn i en busk eller noe sånt.. men ikke på gata osv. Jeg må innrømme at jeg snyter meg i dusjen selv. Jeg er egentlig allergisk mot kattene våre og er ganske tett i nesa om morningen, eneste som virkelig løsner opp er å snyte seg i dusjen. Men det er jo mens jeg dusjer da, og det blir jo skyllt vekk med vannet. Snyter meg ikke i en tørr dusj for å si det sånn! Det å spise fra restene etter middagen gjør vi begge her. Er det en liten potet igjen er vi ikke sene om å dyppe den i sausen mens vi rydder. Men skal sausen spares og serveres igjen skal det ikke fingre nedi.. det er litt forskjell.. Så,ja, jeg synes du er litt prippen !
babymaker skal ha en jente til Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2009 de to tingene var bare ett par litt klassiske eksempler da.. hva med å la 2åringen din stå barbeint på spisebordet borte på besøk rett før vi skal dekke på frokostbordet? eller stappe munnen full av potetgull (en full neve) osv da.. eller hva reagerer dere på??
Chiquita Bananas Skrevet 1. januar 2009 #9 Skrevet 1. januar 2009 Er enig jeg - blir gaaaal av alt det ekle mannen min gjør. Han var ikke slik i begynnelsen av forholdet jo buhuuu......nå tar det jo helt av og han gidder ikke ta hensyn lengre.
babymaker skal ha en jente til Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 1. januar 2009 akkurat den felle jeg også har gått i! hehe og føler også det går på å ta hensyn..
Chris Cullen Skrevet 1. januar 2009 #11 Skrevet 1. januar 2009 gubben min klipper tå negler i stua, når han tror jeg ikke ser. ÆSJ!!! det er nasty det!
babymaker skal ha en jente til Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 1. januar 2009 blæh! det er ikke deilig med ferdig klipte tånegler som ligger på badekarkanten "til pynt heller" .. :/
Gjest *snartferdig* Skrevet 1. januar 2009 #13 Skrevet 1. januar 2009 Det som er ekkelt er jo at disse mannfolkene ikke en gang gidder å bry seg over hvor utrolig ekle de er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå