Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Hva er det som får deg til å tro at alt handler om deg?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Hva er det som får HI til å tro at Cat.68 mener det?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Skjerp, deg HI. Det er ikke SÅ rart at man tar seg nær av ting her inne hvor alle spyr ut alle fordommene de har mot alle som ikke er alenemødre til multihandicappede barn og allikevel smiler til verden. Og det er ikke sikkert cat.68 tenkte på seg selv. Kan være hun bare syns det var et upassende innlegg. Gå ut en tur og finn litt perspektiv.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 De fleste innleggene, kanskje? Det er flere som reagerer på det... Hilsen ikke-HI
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 HI, det er nok bare du som oppfatter Cat.68 på den måten. Hva er det som får deg til å tro noe sånt, HI? Mange merkelige mennesker i verden. Skremmende.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Cat68 har vel spredd bena et par ganger for masse som gjørr at det går utover iqen sin. Det er ulovlig med sex salg nå vettdu HI
Cat.68 Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 Og hva i alle dager får deg til å tolke innleggene mine dithen at det er det jeg ønsker?
Cat.68 Skrevet 1. januar 2009 #8 Skrevet 1. januar 2009 Åhhh, mister man IQ av sex? Kanskje du skulle skrive en avhandling om teorien din. hahahaha.
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #9 Skrevet 1. januar 2009 Du vet Cat, damer som er så håpløse at de ikke får seg noe må ha noen løgner å leve på så ikke tilværelsen blir for trist. Så bare nikk og smil..
Cat.68 Skrevet 1. januar 2009 #10 Skrevet 1. januar 2009 Hehe H*N har min fulle sympati. Ingen sex, men full IQ, høres for kjedelig ut for meg. Heller masse sex og mindre IQ. Men lurer litt på hvordan det fungerer. Rinner IQ ut sammen med sæden?, eller bare bobler de bort av velværen? Er det Orgasmen som tar død på IQ`en, eller bare forsvinner de når lysten øker? Men å andre siden sa hun når man sprer beina. Kanskje det ikke er sex h*n snakker om i hele tatt. Kanskje IQ forsvinner når man setter seg på huk, setter seg på do og tisser, eller skrekk og gru når man går til gynekologen.?? Dæven jeg trur jeg skal være glad jeg har noe IQ igjen i hele tatt. ;o)))
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #11 Skrevet 1. januar 2009 Det er en falsk HI midt inni her. Du blander deg jo inni alle debattene her med tåredryppende erfaringer, og tar alt mulig til deg selv om det ikke handler om det. Få hodet ut av navleloet...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #12 Skrevet 1. januar 2009 Men kjære HI, man kan jo ikke dele av ANDRES erfaringer, kan man?? Skjerp deg!!
Cat.68 Skrevet 1. januar 2009 #13 Skrevet 1. januar 2009 Vel til forskjell fra veldig mange andre som TRUR seg vete alt mulig om alt mulig, så bruker jeg meg av min egen erfaring når jeg diskuterer temaer jeg faktisk vet noe om. Istedet for synsing og spekulasjoner har jeg faktisk en reell situasjon å vise til istenden for historier som jag har hørt av min veninne, som hørte det av sin mamma, som hørte det av .... osv Temaer jeg ikke er så veldig engasjert i eller vet noe som helst om holder jeg meg borte ifra. Hvis jeg snakker kun utfra en illusjon jeg måtte ha, er jeg så pass ydmyk at jeg klarer å si det, uten å hevde at jeg nødvendigvis har rett. Men når det kommer til følelser iforbindelse med senaborter og hvordan det kan føles for NOEN når dere snakker her inne som dere gjør. da trur jeg jeg snakker for langt flere en meg selv du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå