Gå til innhold

Er det grunn til bekymring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt brunaktig utflod et par ganger nå, aldri hatt det i mine to forrige svangerskap. Kjenner også hele tiden mensmurring. Har kynnere om natten, helt utrolig egentlig da jeg kun er i uke 6 men de er ikke til å ta feil av da jeg var sykmeldt tidlig pga kynnere i de forrige graviditetene. blir vel verre denne gangen da.....håper det ikke er begynnelse på abort..har alle symptomene enda, men blir litt bekymret. Noen som har opplevd noe lignende. Vet ikke om jeg burde kontakte lege heller. Kan jo være at jeg burde roe ned litt noen dager.jobbet hele jul og nyttår. Men krise på jobben hvis noen blir syk. Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nok hende at det er kroppens måte og fortelle deg at du bør ta det litt med ro. Men dog, jeg vet hvor forferdelig det er å ha dårlig samvittighet pga jobben. Men nå må du også tenke på lille spire der inne. En tur til legen er sikkert ikke det dummeste akkurat nå.

Lykke til.

Skrevet

jeg hadde masse brun utflod fra uke 5 til uke 13, noen ganger varte det i en uke i strekk,noen ganger bare en dag eller 2! og sinnsyke mensmurringer! legen sa hvertfall til meg at brun utflod ikke er grunn til bekymring! men kontakt lege om du vil,ikke greit å bekymre seg=( jeg er 28 uker nå,så i mitt tilfelle var det ikke noe farlig=)

Skrevet

Hei! Ja satser på at det ikke er noe farlig. Skal uansett ringe lege i morgen ang kynnerne.Gikk med det dag og natt. Forbereder meg på at det blir som de forrige svangerskapene. Ble sykmeldt fra uke 16. Gikk heldigvis bra begge gangene, og krysser alt for denne også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...