jippi-min første! Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Hei jeg har begge av delene og lurer på om det er noen der ute som veit om det går bra å ha pircingen i magen og om blindtarmarret mitt vil bli "strekt" etter hvert som magen vokser?
cec26 Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Hei hei;) jeg hadde pircing i magen med førstemann... det gikk bra, helt til uke 34, da spratt navlen ut ( som den gjør på mange ) og da kunne jeg ikke ha den lengere, den hang seg fast og den ble betent fordi jeg kom borti den hele tiden... men hvis ikke navlen din spretter ut så tror jeg det kan gå bra, gjorde det med en vennine av meg...
jippi-min første! Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2009 takk for svar..da skal jeg gå lengst mulig med den så får vi se etter hvert..
to_tette? Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 jeg ville tatt ut piercingen, arret er vel ikke så mye å gjøre med... har selv et arr på magen (veeeldig lite i forhold til blindtarmarr...) det ble strukket litt men var som normalt igjen etter graviditeten det var kanskje huden rundt som ble tøyd i? arrvev er vel ikke like tøyelig som "normal" hud (jeg mener at det skal mer til for at det strekkes)
jippi-min første! Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2009 ok flott da har jeg fått svarene jeg ville. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå