Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Vi skal til Gran Canaria og trenger en paraply-trille til vesla på 19 mnd. Hvilke har dere og er dere fornøyd? Vet dere om en som er veldig bra?
Fikkennydeliggutt08 Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Jeg kjøpte en Quinny 'Zap' reisetrille fra barnashus. Du kan bruke den med en maxi cosi bilsete eller når barn blir 6 måneder den stoff delen som følger med. Du får også en praktisk reise-bag til den og når den brettes sammen skal den være verdens minste reise trille. Jeg brukte den nylig når jeg reiste med fly, den tok ikke plass og er veldig lett å brette sammen. Eneste ulempe er at den er litt dyr, den koster 1999kr, men du kan bruke inntil barnet fyller 4 år! Lykke til
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2009 Går det ann å regulere ryggen på den? Jeg trenger ikke å ha full liggestilling, men kanskje en god liggestilling...
OsloMor Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Vi kjøpte en Mclaren-trille da vi var på charter, og det var både 3.5 åringen og 2 åringen glad for. 2-åringen sov i den hver dag på stranden også, veldig god trille rett og slett. Vi kjøpte den brukt på FINN forresten, det må jeg jo nevne;)
anesam Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Vi hadde carena easy, helt grei og goood plass til alt mulig i kurven under!
annki83 Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 vi tok me den vanlige sportsvogna (en gt safari trehjulig) til tyrkia i sommer. har en carena paraply trille vi bruker på shopping. så glad vi var for det for der var fortauene og veien var veldig dårlige å de fleste med paraplytraller ente opp med å måte bære trallene med seg. så jeg ville sett godt etter på hvilke størrelse og kvalitet det var på hjulene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå