Gå til innhold

Flere med et FORFERDELIG temperament?????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke bare det at jeg griner bare noen ser på meg, men er såååå forferdelig hissig også!!!!!

Har så dårlig samvittighet både overfor samboer men også min lille datter!!!! føler jeg kjefter fra jeg står opp til jeg legger meg igjen....

HJEEELP!!!!!!

 

 

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er virkelig ikke den eneste! Går med konstant dårlig samvittighet ovenfor sambo og søstern min... Prøver å ta meg sammen, men kjenner at jeg rett og slett klikker for den minste lille ting...!! Skjer ikke ting sånn jeg vil, blir det rabalder! Hater å ha det sånn - klarer ikke styre det heller selv hvor mye jeg enn prøver...

Skrevet

så fint det ikke bare er meg som er en hissigpropp. Jeg må og komme krypende til samboeren å si unskyld når jeg har roet meg ned igjen..

Skrevet

Så dette er normalt... Jeg er som å slå på en bryter og merker selv jeg er veldig ustabil, legger meg med dårlig samvittighet og føler meg som en dårlig mor og kjæreste, da gråter jeg litt. Sånn går nå dagene da.. Godt det er flere

Skrevet

Huff,kjenner meg godt igjen ja :/

 

Skal ingenting til før det renner over hos meg. Jeg rett og slett eksploderer! Heldigvis så gir det seg ganske fort,men det skal jo ingenting til før at det smeller igjen... Har utrolig dårlig samvitighet ovenfor sambo (og andre i nærheten) :(

Trodde ikke disse hormonene skulle være såååå ille!

Skrevet

Henger meg på her! Har sååå dårlig samvittighet ovenfor både mann og barn. Akkuratt i denne tiden er jeg virkelig en heks, også gråter vi litt innimellom, og etter det ler vi høyt. *ler*

Tror det er ganske normalt, men syns det er tøft når det står på.

Masse lykke til alle sammen, la oss håpe det snart går over!!!

Skrevet

Jess, kjenner meg igjen...Men med meg har det begynt å gå over nå !! Heldigvis ! :o)

 

Med meg var det verst mellom uke 13,14-22,23 ca...Klikket for den minste ting, en episode jeg husker godt var da sambo hadde spist en bit av sjokoladen min, jeg klikket i vinkel å heiv dataen i gulvet...

 

Har også gått fysisk utover sambo noen ganger også ! :/ Sa han en ting feil, kunne jeg finne på å slå ham i ryggen, på handa++

 

Har også en tendens til å havne lettere i krangel...I går brente jeg av 2 ganger på svigers..Har aldri sagt imot dem før, men i går fikk svigers så ørene flagra, å han forlot festen...

Skrevet

Er nesten litt godt å høre at det er flere enn meg som har det sånn. .

Går rundt som en tikkende bombe. Blir så fort lei meg og sint.

 

Og min stakkars mann burde fått kongens fortjenstemedalje for sin innsats nå om dagene. Han må hjelpe med alt da jeg sliter sånn med oppkast/migrene/svimmel, og får nesten bare kjeft tilbake. er 17+4 så håper virkelig det blir bedre om en stund. Oppfører meg som den Divaen

Skrevet

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ utrolig godt å høre at det er flere enn meg!!!!

har så utrolig dårlig samvittighet for hele familien min og alt det de må ta imot fra diva-trynet mitt men klarer faktisk ikke kontrollere det!!!!

 

veldig godt å vite at det e noe som følger med!!!! hehehe.....

 

 

 

Skrevet

Godt å høre det ikke bare er meg.

Men jeg merker en forskjell på humøret med kjønnet i magen. VAr ikke så ille da jeg gikk med gutta, men nå som jeg har en jente i magen er jeg helt uspiselig! :/

 

Noen flere av dere hissigpropper som venter jente?

Skrevet

Jeg venter gutt ! Søstra mi venter jente, men hun er ikke så veldig tempramentsfull..Hun er mer på tårene..Griner for ingenting.

Skrevet

hissig, jeg???? neeeida...*host,host,hark* Vandrene bombe her også! Så utrolig deilig å høre at andre også har det sånn! Er rett før jeg viser denne tråden til samboer, sånn at han ser at det faktisk ER normalt :) Jeg var absolutt ikke så gal forrige gang. Da bare gråt jeg for alt. Har allerede hatt et utbrudd i dag. Men må også få si at jeg synes sambo oppfører seg litt teit for tiå da på toppen av det hele ;) hehe..

Håper virkelig at jeg snart klarer å styre dette sinne mitt

Skrevet

Kanskje en sammenheng da??

Har gutt fra før og var ikke så ille da, og faktisk værre med kvalmen og det enn denne gangen.

 

Men nå burde jeg være "snillere" da kvalmen er litt bedre men alikavel er jeg fryktelig uspiselig. (og grinete)

 

-venter en jente.

Skrevet

Kanskje jeg også venter jente denne gangen da?? :) Har ikke vært kvalm i det hele tatt noen av gangene(unntatt bittelitt om morgenen hvis jeg ikke spiste med en gang forrie gang),, men er tydelig enda mer hormonell denne gangen. Har gutt fra før :) Blir spennende å se på ultralyden 22. januar!

Skrevet

Ja, du får si i fra om de ser kjønnet AnetteNi.

 

Jeg har masse av de typsike tegnene på å ha jente i magen denne gangen. Det at jentene tar skjønnheten fra mor stemmer for meg.. Håret mitt er konstant fett denne gangen. Og det er ikke sjampoen min sin skyld. Jeg har vært VELDIG kvalm. også er det de følelsene da, som er heeelt mongo om dagen. Griner og kjefter om hverandre..Også så sjalu som jeg er blitt da! Har aldri vært det før.

Skrevet

Temperament har jeg i utgangspunktet, så intet nytt under solen der... Men jeg føler meg som en hormonbombe....Gråter for absoultt alt og ingenting. Har nesten sluttet å se på nyheter og unngår alle sentimentale filmer. Jeg merker at jeg må holde meg unna visse tema når jeg ute blant folk for ikke å bryte sammen i en eneste tårepøl. Huff, slitsomt !!!

 

 

Skrevet

åh.... dere aner ikke hvor godt det er å se at dt finnes mange flere enn meg der ute! vet ærlig talt ikke hva jeg har i magen enda, blir forferdelig spennende på UL! har gutte følelse men har samme typen sv.skap som sist og da var det jente... :)

 

var faktisk ikke like hissig da..... hehehe... ekke lett det her... :)

Skrevet

Jeg er helt enig. Jeg tror jeg har vært forbanna siden jeg ble befrukta, skal INGENTING til før jeg blir lynings og kjefter løs. Kan få helt sjokk av meg selv. Utrolig slitsomt når sinnet har gått over og man skal forklare samboeren at man ikke er som man skal for tida. Vil jo helst bare glemme utbruddet, men det er ikke like lett for de rundt meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...