♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Tenk deg dette scenario: Du og mannen din har planlagt å reise ut på shopping,og når du står opp er du dårlig og trøtt,og velger å bli hjemme. Mannen reiser avgårde alene til en by 30 min unna for å shoppe diverse. Planen hans er å reise enda 30 min til,for å kjøp en jakke. Når du står opp 2 timer senere så er formen bedre og lurer litt på å møte mannen der han er,ta toget. (Han er fortsatt 30 min kjøriong unna) Problemet er at vogna ligger i bilen,og den har mannen. Så du avskriver det hele (fordi det er litt stress å ta med babyen i bæresele,og det er kaldt ute.. ) Hadde mannen din kommet tilbake for å hente deg,eller hadde han fortsatt å shoppe alene?
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Tror neppe han hadde hentet meg. Tviler på at jeg hadde hentet han også. 1 time ekstra kjøring er liksom ikke fun:)
Sylteflesk Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Fortsatt å shoppe alene, han hadde ikke kjørt helt unødvendig i en time for å hente meg og vesla. Jeg hadde heller ikke bedt ham om noe sånt.
24♡april Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 tror jeg ikke hadde giddet å be han komme for det blir for dumt med så lang reiseveg..
NormaJean Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 forstatt å shoppe alene, blir jo veldig knotete med masse kjøring frem og tilbake, "vinninga går opp i spinninga" syns jeg. men jeg hadde kanskje tatt ungen i bæresjalet og tatt toget uansett;)
Snuppa! Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Hmm, tror vi hadde blitt enig om at å kjøre en time for å hente meg var unødvendig.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2009 Det var det jeg tenkte at de fleste ville svare... Mannen min tilbydde seg uten at jeg hadde spurt,å komme å hente meg,for han ville jo ha meg med sa han. Han var litt lei seg når jeg ville være hjemme,og var glad for å komme hjem og hente meg.. Gode snille mannen min!! (Det med toget blei liksom litt uaktuellt,siden det var "evigheter" til toget gikk,mannen min mente han kom hjem lenge før toget skulle gå... )
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #8 Skrevet 1. januar 2009 hehe, mannen min hadde aldri giddi dratt på shopping uten meg..om han så hadde gjort, er han snill nok til å hente meg - men jge hadde aldri latt han få lov:-)
Koseklompen Skrevet 1. januar 2009 #9 Skrevet 1. januar 2009 Han hadde kommet og hentet meg..ikke noe tvil..
Anne-B. Skrevet 1. januar 2009 #10 Skrevet 1. januar 2009 Han hadde gjort ferdig sitt og kommet hjem. Jeg hadde ikke giddet den lange reiseveien, unødvendig.
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. januar 2009 #11 Skrevet 1. januar 2009 For det første, om jeg hadde vært dårlig hadde han tatt med ungene (det ville han nok gjort uansett), og han hadde nok kommet å henta meg ja )
Libido- Skrevet 1. januar 2009 #12 Skrevet 1. januar 2009 Hadde jeg bedt han om det hadde han nok det. Men tror jeg hadde skippa det.
It's all about me Skrevet 1. januar 2009 #13 Skrevet 1. januar 2009 Han hadde nok gjort det hadde jeg insistert. Men hadde dette senarioet vært realitet hadde jeg heller tatt bæresele, det er jo ikke stess i det hele tatt.
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #14 Skrevet 1. januar 2009 Han drar ALDRI på shopping. Verken med eller uten meg : (
solstråle69 Skrevet 1. januar 2009 #15 Skrevet 1. januar 2009 Her kom det kontant at han hadde kommet og hentet meg! :-) Og hadde tatt med snuppa i utgangspunktet. Snille mannen min. :-)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #16 Skrevet 1. januar 2009 Jeg ammer så han kunne ikke ta med lilegutten.. Men hadde jeg ikke ammet,hadde han nok tatt han med.
xxxJulianexxx Skrevet 1. januar 2009 #18 Skrevet 1. januar 2009 Min hadde nok kommet tilbake og hentet meg:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå