Gå til innhold

Hva hadde mannen din gjort??


♥Dumle♥ har tre søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk deg dette scenario:

Du og mannen din har planlagt å reise ut på shopping,og når du står opp er du dårlig og trøtt,og velger å bli hjemme.

Mannen reiser avgårde alene til en by 30 min unna for å shoppe diverse. Planen hans er å reise enda 30 min til,for å kjøp en jakke. Når du står opp 2 timer senere så er formen bedre og lurer litt på å møte mannen der han er,ta toget. (Han er fortsatt 30 min kjøriong unna)

Problemet er at vogna ligger i bilen,og den har mannen. Så du avskriver det hele

(fordi det er litt stress å ta med babyen i bæresele,og det er kaldt ute.. )

 

Hadde mannen din kommet tilbake for å hente deg,eller hadde han fortsatt å shoppe alene?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror neppe han hadde hentet meg. Tviler på at jeg hadde hentet han også. 1 time ekstra kjøring er liksom ikke fun:)

Skrevet

Fortsatt å shoppe alene, han hadde ikke kjørt helt unødvendig i en time for å hente meg og vesla. Jeg hadde heller ikke bedt ham om noe sånt.

Skrevet

tror jeg ikke hadde giddet å be han komme for det blir for dumt med så lang reiseveg..

Skrevet

forstatt å shoppe alene, blir jo veldig knotete med masse kjøring frem og tilbake, "vinninga går opp i spinninga" syns jeg.

 

men jeg hadde kanskje tatt ungen i bæresjalet og tatt toget uansett;)

Skrevet

Hmm, tror vi hadde blitt enig om at å kjøre en time for å hente meg var unødvendig.

Skrevet

Det var det jeg tenkte at de fleste ville svare...

 

Mannen min tilbydde seg uten at jeg hadde spurt,å komme å hente meg,for han ville jo ha meg med sa han.

Han var litt lei seg når jeg ville være hjemme,og var glad for å komme hjem og hente meg..

Gode snille mannen min!!

 

(Det med toget blei liksom litt uaktuellt,siden det var "evigheter" til toget gikk,mannen min mente han kom hjem lenge før toget skulle gå... )

 

 

 

Skrevet

hehe, mannen min hadde aldri giddi dratt på shopping uten meg..om han så hadde gjort, er han snill nok til å hente meg - men jge hadde aldri latt han få lov:-)

Skrevet

Han hadde kommet og hentet meg..ikke noe tvil..

Skrevet

Han hadde gjort ferdig sitt og kommet hjem. Jeg hadde ikke giddet den lange reiseveien, unødvendig. :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

For det første, om jeg hadde vært dårlig hadde han tatt med ungene (det ville han nok gjort uansett), og han hadde nok kommet å henta meg ja :o)

Skrevet

Hadde jeg bedt han om det hadde han nok det. Men tror jeg hadde skippa det.

Skrevet

Han hadde nok gjort det hadde jeg insistert. Men hadde dette senarioet vært realitet hadde jeg heller tatt bæresele, det er jo ikke stess i det hele tatt.

Skrevet

Han drar ALDRI på shopping. Verken med eller uten meg : (

Skrevet

Her kom det kontant at han hadde kommet og hentet meg! :-) Og hadde tatt med snuppa i utgangspunktet. Snille mannen min. :-)

 

 

Skrevet

Jeg ammer så han kunne ikke ta med lilegutten..

Men hadde jeg ikke ammet,hadde han nok tatt han med.

Skrevet

Min hadde nok kommet tilbake og hentet meg:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...