Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 det er så ekkelt å ikke vite om jeg fortsatt er gravid eller ikke....begynte å blø i går,men blør midre i dag. men nå vet jeg jo ikke hvor mye og lenge man blør når man mister heller...har litt murringer,og er kvalm,orker nesten ikke spise noen ting.blir kvalm når jeg ser samboeren min spise og, sa det til han i går,og da lurte han på om jeg syntes han spiser SÅ grisete. hehe..¨måtte le litt da,men han skjønte hva jeg mente da. får ikke prata med legen før på mandag,og det er så veldig lenge til!
Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Skjønner godt at du er bekymret ja. Sender deg en oppmuntrende trøsteklem og et håp om at alt står bra til der inne.
ifie Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Det må da gå an å få snakket med legen/legevakten i morra? Ja, det er veldig lenge å vente, det kan de da ikke forvente at du skal!? Jeg har hatt en SA (ca uke 9). Da hadde jeg veldig vondt og jeg blødde ganske mye (en kraftig mens + litt klumper.... sorry). Med så lite smerter og så lite blod som du beskriver syns jeg ikke det høres ut som en SA! MEN det er jo veldig forskjellig... En venninne av meg blødde veldig mye helt i begynnelsen av sv.skapet, og var sikker på at hun mistet. Det gjorde hun ikke!! Det er alltid anbefalt å holde seg i ro om man blør når man er gravid, så du får legge deg neppå og holde spira på plass! Masse lykke til deg! Håper alt går bra!
oss2=3,snart 4 Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Jeg blødde i begynnelsen av mitt forje svangerskap og ble sykemeldt en uke. Da ble jeg anbefalt å holde sengen(sofaen) og ungå mye trappegåing. Jeg hadde ringt en Gyn i morgen som kan ta deg på en hastetime. Koster sikkert litt, men de tar UL og du får svar med en gang.. Så slipper helgen å bli så lang for deg. Er vondt å gå sånn i usikkerhet og bekymring! Krysser alt jeg har for deg! Klem
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2009 hun på legevakta i går sa at uansett så var det ingenting de kunne gjøre,siden jeg ikke var så langt på vei...håper legen min ikke har stengt i morgen,skal prøve å ringe før jeg skal på jobb i morgen.så jeg enten kan komme i morgen,eller ihvertfall få en time på mandag. men nå blør jeg nesten ingenting da..er det noen som vet hvor lenge man pleier å blø når man mister? det er kanskje veldig forskjellig...men jeg føler meg egentlig ikke så veldig gravid noe mer heller..gjorde det for noen dager siden. blir helt gal jeg av det her,tenker så veldig mye forskjellig!
LillyMy+1<3 Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Da jeg blødde sist jeg var gravid, ringte jeg legevakta 3 ganger, før jeg fikk komme inn. Og da sendte legen meg til sykehuset slik at jeg fikk tatt en ultralyd for å se om det var noe galt. Og han sa at det hadde man krav på uansett hvor langt man hadde kommet i graviditeten. Dette var en søndagsmorgen.
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 Jeg ville overdrevet litt og sagt at jeg har store smerter og sagt at jeg ville at de skulle sende meg til sykehuset for UL for å se om det er graviditet utenfor livmora. Det kan jo være farlig og da får du sikkert tatt en UL og funnet ut av det. Vet det høres fælt ut å skulle lyve, men vet hvor ille det er å gå rundt å ikke vite. Legen kan jo heller ikke gjøre noe spesielt på mandag, så hvis du ikke vil lyve så kan du iallefall ta en tur ned til legen imorgen for å ta blodprøve for å måle HCG og ta samme blodprøven på mandag.... Trenger ikke legetime for å ta en blodprøve...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå