Prinsen & spiren Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Er 8+4 idag, og synes formen begynner å bli bedre. Ikke så trøtt og sliten lenger, og bitte litt mer matlyst. Vet ikke helt om jeg liker det, for synes det er litt tidlig at symt skal av ta. Men jeg har i gjengjeld blitt en del kvalmere omdagen og kastet opp noen ganger. Så har "heldigvis" noen/ny symt. Noen andre som mister symp så tidlig?
Meg og gutten min :) Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Ja eg er 8+0 idag. Har vert kvalm 24/7 og kastet opp ca 7 ganger hvert døgn i 2 uker nå. Og for 2 dager siden sa det bang, og eg er heilt bra!!! Og det er så godt:) Har lagt inn ett innlegg på 2. trimester. Syns og det var skummelt så tidlig, men det var ikke noe fare:D Men de stikker og eg har mensmurringer, så ting skjer fortsatt. blir også kvalm om eg ikke spiser hver time!!
OhBaby! Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 ja,har hadd stigning i formen siden julaften egentlig,men er fortsatt uggen,og trøøøøøøtt. og så fryser jeg masse. skal begynne på jobb igjen i morgen etter en mnd sykemelding,spent på hvordan det går!!
meg & to små vampyrer Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Ja, tror det. Er 9+6 og syns jeg bare ha vært uggen og mye mindre kvalm de siste 4-5 dagene. Håper det holder seg:) Men trøtt som bare det fremdeles da.
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Her er det ikke tegn til bedring.....ennå hvertfall:( Fremdeles like kvalm og kaster opp et par ganger hver dag.. Men håper det nærmer seg slutten snart,heldigvis er jeg ikke så trøtt som forrige svangerskap og det er jeg veldig glad for :)
J -76 Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 JA, formen er endelig på vei oppover og matlysten er tilbake :-) Jeg er 10+1
ifie Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Ja, jeg er plutselig bedre! Etter tre-fire dager med intens kvalme hele døgnet, er det plutselig nesten helt over! Det er selvfølgelig veldig deilig, men syns også det er litt tidlig... Jeg er 8+4
Wiingla Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 har vært så dårlig at jeg har vært sykemeldt siden slutten av nov. klarte ikke spise, bare drikke, sliten, kvalm, vondt overalt,det var ikke noen dans på roser. så fort jeg var på jobb ble jeg værende på do å kastet opp. ble for mye stress. forsto ikke hvordan jeg skulle klare dette, alt luktet fælt å gjorde ting værre. Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei. legen og jordmora er uenige:p jordmoras utregning stemmer liksom ikke en plass. menmen tar det ikke tunkt, er mellom 10-12 uker, jeg har det så mye bedre. er kun kvalm på kvelden, da skal jeg sove uansett. bortsett fra trettheten er det tilbake, har lyst på mat igjen, har lyst å gjøre ting og jeg gleder emg til jeg skal på jobb til uka:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå