Gå til innhold

Påtent brann i nabolaget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff det er så ekkelt. Vi viste ikke noe om det før svigermor ringte og sa at hun hadde hørt det på nyhetene og rett etter fikk jeg sms fra en veninne ang. dette. Synes det er helt jævlig.

Her jeg bor er det småhus som står tett i tett, husvegg mot husvegg eller husvegg mot hagegjerder. SÅ på sett og vis så kan store delere av feltet her brenne ned med riktig vind og/eller skikkelig uflaks.

Dette huset som var påtent var heldigvis tomt, noe de skyldige sikkert viste om. Dette er en bolig eies av kommunen og blir brukt til psykisk utvikklingshemmede eller lignende i perioder. Naboene hadde litt over kl. 4 i natt ringt til politiet og meldt om innbrudd. Før politiet kom frem var det begynt å brenne. Gikk forbi der i dag og det så ikke pent ut. Fikk helt vondt i meg. Klarer ikke å forstå hvorfor noen skulle ha glede av å tenne på dette huset. Var snakk om flere ungdommer som var observert løpende fra stedet.

Vi er flere her i rekka hvor vi bor som har diskutert dette med brann litt. Her bor jo flere eldre som begynner å bli temmelig "skralle" så det er jo fort gjort at ting kan glemmes på feks. komfyren. Med riktig vind og uflaks så kan det gå rimelig ille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...