Gå til innhold

Spiser dere noengang

Anbefalte innlegg

Skrevet

... På stuebordet, foran tven/lar barna gjøre det?

Lurer fordi vi gjør dette hver lørdag, med taco, Samboer er så opptatt av at vi ikke skal være for strenge med det.'

Fler enn meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, flere ganger i uka. Kjøkkenet vårt er særs lite koselig.

Skrevet

Haha, ja det gjør vi da støtt. Frokosten i ukedagene inntaes som regel i stua foran tv, så jeg får mulighet til å ordne med alt som skal ordnes. Har vi god tid spiser vi på kjøkkenet. Sambo og jeg spiser alltid på stua, når det bare er oss som spiser kosemat...

Skrevet

Ikke så veldig ofte, men nå har vi en veldig koselig spisestue da

Skrevet

Ja, dette gjør vi ofte. Og helgemiddagen (fredag-lørdag) inntas alltid foran tv'en.

Skrevet

Som oftest det ja... Vi spiser kvelds mens vi ser barne-tv. Bare frokost og middag ved spisebordet, selv om vi av og til spiser det også i sofaen.

Skrevet

vi også har en veldig koselig spisestue, spiser som oftest der...med undtak når vi har ferdigpizza...da er det forran tv.. det hører liksom med

Skrevet

Vi gjør det hver fredag. Ellers spiser vi ved kjøkkenbordet.

Skrevet

Barn har godt av skikkelig kjøkkenmiddag, men så lenge det bare er helgekos som inntas foran tv/i stua, så er det vel greit. Det er jo litt koselig det også.. :)

Men her spises det bare på kjøkkenet, fordi vi ikke orker gris i sofa-området.

Skrevet

hender at vi gjør det ja, kommer egentlig litt ann på hva vi spiser, men frokost og kvelds er det vi spiser i stua, ikke så mye middag i grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...