Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 29 nå men føler jeg sliter litt med å få i meg nok mat. hvor mye trenger jeg egentlig?? hvor mye spiser dere i løpet av en dag? jeg er så redd for å få i meg for lite. matlysten er ikke no bra. presser jeg i meg mat så brekker jeg meg. føler jeggår sulten hele tiden. men alikevel føler jeg jkeg spiser. kveldene er verst. f. eks. her en dag spiste jeg 4 skiver til kveldsmat! veldig mye til å være meg. men når jeg la meg et kvarter senere skrek magen etter mat! dette går jo veldig utover humøret også. må alltid opp om nettene for å ha en skive eller youghurt eller noe sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg spiser konstant... passer på at det er bra mat og lite om gangen. jm sa til meg at kroppen regulerer dette selv. men jeg kan fort spise 6 brødskiver om jeg ikke passer meg! derfor har jeg satt en grense på to, og så tar jeg heller to til en time etterpå:) jeg spiser også om natten. en skive eller et knekkebrød og litt frukt. og drikker masse vann i tillegg! har funnet ut at dersom jeg spiser til jeg er mett og så venter 3-4 timer, så blir jeg kjempekvalm. så jeg spiser som sagt konstant:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...