Julispire! Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Trodde jeg var berget fra kvalme jeg, men den kom i uke 13, og er her fortsatt (snart i uke 15). Synes dette er merkelig.. Noen andre som har opplevd det samme?
Hormonelle Frikadelle Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Oh yes! Den verste kvalmen gikk ikke vekk før uke 20 ca for min del. Nå er jeg kvalm ca en-to ganger om uka, og jeg er i uke 26.
Julispire! Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2009 Huff, huff.. Jeg som skrøyt av at jeg var i så fin form til alle nå før jul.. Lykke til videre, håper det gir seg fort for oss begge!
papegøya Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Jepp, her også! Så fort jeg prøver å gjøre noe som krever litt innsats, blir jeg helt satt ut av kvalme .Er i uke 15+ 2 nå, og hadde gledet meg over lite kvalme hittil, men nå... Lurer på hvordan det blir på jobben til uka.. Er det noen som har noen råd som funker mot dette?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Det betyr at dere har jenter i magen Tro meg;)
yeahlena Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Godt å høre at man ikke er alene med det,, min kvalme kom til bake i uke 14, å er nå i uke 21 å er fortsatt intens.. har lenge tenkt at det er jente, siden det var slik forrie sv.skap også, da fikk jeg jente.. håper bare at den gir seg snart, har gått ned 8 kg, pga at jeg ikke klarer på mat.. enkelte retterka jeg spise litt av men det meste byr meg virkelig i mot..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå