Gjest Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Enn at jeg skulle få enda en herlig liten prins! To helt perfekte, nydelige og velskapte gutter, det er langt over det jeg noengang hadde håpet på. Fødselen gikk "greit", (det vil si at jeg lever enda...), og når den endelig var overstått (30.12.08) så ble alt så meget bedre. Formen er veldig fin, bare litt øm i stingene. Øyvind er kjempeflink til å ta pupp, men puppene er ikke like velvillige, så vi lever i spenning og tar hver mating som den kommer. Storebror er en kjempeflink liten kar, som er veldig nydgjerrig, tålmodig og omsorgsfull. Han gir lillebror masse kos, og deler villig vekk på lekene sine. Ønsker samtidig alle dib-damer et riktig godt nyttår :-)
mamarama og lille banan Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 godt nyttår og gratulerer med prins
Hikken Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Gratulerer!!! For en fantastisk nyttårsgave! Kos dere masse i tiden fremover :-)
melkekua™ Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Gratulerer med den "lille nyttårsaften" gutt ))) Kose dere masse framover!
Musemor med tre søte små Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Gratulerer så mye med prinsen.
maiprinsen Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 Gratulerer så mye med lille Øyvind! Og godt nyttår!!!
Mockanin Skrevet 1. januar 2009 #8 Skrevet 1. januar 2009 Gratulerer med bebisen. Jammen har tiden gått fort siden du fortalte at du var gravid.
Alba44 Skrevet 1. januar 2009 #11 Skrevet 1. januar 2009 Gratulerer så masse med gutten!! Kos dere masse :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå