LapScouse Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 "I will miss not having the tree there.." sa han, og nå prøver han å overtale meg til å la julelysene på peisen bli hengende... Vi får gjøre et kompromiss, siden han er verdens beste fyr Treet må ut, men lysene.. de kan få henge litt til.
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Man skal etter tradisjonene ikke kaste ut jula før 13 dag jul, så jeg holder med mannen;)
gerd Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Det er da mange som lar jula vare til over helga..
Hikken Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Holder med mannen din og masselatterbletildatter, jula skal ikke ut før 6. januar her i huset i hvertfall :-)
LapScouse Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2009 Han vil beholde julelysene "ut vinteren..." hehe. Vi får se
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 er det 13.dag? eg som alltid har trudd det var 20.dag:P (ikkje at eg er nøye på tid vi kastar ut jula)
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 Jula varer fra 24. des. til 6. januar ( hellige tre kongers dag), absolutt 1. frist å rydde ut noe julepynt/mat, ev. 13. januar, (20.dags Knut jager jula ut) absolutt siste frist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå