Gå til innhold

VGs vektklubb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er medlem der nå? Var medlem for noen år siden, og så igjen for ett års tid siden. Forsåvidt greit opplegg, gikk ned en del begge gangene og vurderer å ta en runde til. (Har holdt vekta etterpå).

Men, jeg syntes det var et utrolig tungvindt opplegg sånn rent teknisk. Nettsidene, diskusjonsforumet osv virker som de er lagte i 2000 og aldri oppdatert. Lite brukervennlige og utrolig mye knot. Matvarene som er lagt inn var tildels sære (bl.a. spesifikke typer mat fra spesifikke restaurantkjeder osv). Måtte legge inn det aller meste selv, selv helt vanlige Toro-supper! Det ble etterhvert veldig tidkrevende og lite motiverende.

Noen som vet om det er gjort noe med alt dette det siste året? Må vurdere om jeg gidder å betale for å melde meg på når jeg må gjøre så mye "kontorarbeid" selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært medlem siden 2006. Eneste grunnen til at jeg er der enda er venneforumet, har blitt kjent med mange flotte folk der.

Det er enda litt tungvint, noe endringer har jo skjedd, men det er fremdeles gammeldags. Men jeg vet at det er planer om et mytt forum, eller en ny platform, de har testa ut. Men vet ikke når det kommer.

Skrevet

jeg har vært inne å lest på de sidene selv, men er veldig usikker på om det virkelig lønner seg å melde seg inn..... hvordan fungerer det egentlig, og hvor mye gikk du ned??

Skrevet

Jeg meldte meg inn der for en måned siden - etter at flere hadde så mye godt å si om vg vektklubb. Ble skuffet. Gratisversjonen til grete rhode - som forøvrig heter vektklubben.no har mye bedre forum, ALLE matvarer lagret - og er MYE enklere i bruk. Dessuten er det et gratis program som heter "mat på data" som også gjør registreringen av hva man spiser mye enklere enn VG vektklubb.

Hadde jeg valgt en gang til ville jeg ikke brukt mine surt oppsparte penger på VG vektklubb - ihvertfall ikke før de renoverer sidene sine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...