Gå til innhold

Forstoppelse!

babymaker skal ha en jente til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg sprekker snart.. rart det går ann å putte mere føde inn i denne kroppen her.. Jeg kommer meg ikke på do! Kjennes ut som jeg må hele tiden men skjer ingenting..

Hva skal jeg gjøre?

Var akkurat sånn med nr 1 også. Men var jo ingenting å gjøre.

Skal til legen i morgen.spent på om han har noen forslag.

tar i mot ideer om hva jeg kan gjøre med rask virkning med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kjøpe Dulcolax piller på apoteket. Er vel få apoteker som er oppe akkurat nå, men... Spørs jo hvor du bor. Jeg har god erfaring med disse pillene. Har tatt en eller to på kvelden, og da har systemet vært i gang på morgenen. Effektivt, men kan føre til en del vondt i magen. men det tror jeg slike avføringsprodukter ofte gjør.

Eller så har jeg hørt at det skal være effektiv å spis et par spisesjeer med olivenolje. Svisker er jo bra, og rosiner også...

Skrevet

takk for ideer. får bare holde ut til i morgen tror jeg.. høre hva legen sier. nå prøver jeg med med lakris.. det kan jo hende det får en lakserende efekt..

bokstaveligtalt DRITTlei!!!

Skrevet

Hei.

Ville bare si at vær litt forsiktig med dette medikamentet som nevnt ovenfor(og liknende preparater) uansett om de tas i vanlig tablett form eller som stikkpille. Sterk stimulering av dette området kan igjen stimulere til rier/samentrekkninger.

Rådfør deg med lege først. alternativ? Kanskje flytende parafin kan være et Lykke til.

Skrevet

Har du prøvd svisker? Det funker på meg. Var helt avhengig i hele forrige svangerskap. Spiste ca 5 om dagen:)

Lykke til!

Skrevet

Enn for oss som ikke klarer svisker? Noen andre tips?:(

Skrevet

Rosiner, druer og klementiner, melk kan ha lakserende effekt,

Duphalac (kjøpes på apotek og er hjelper magen på en naturlig måte

i motsetning til Dulcolax og sånn..).

Drikk masse vann, beveg deg, ikke spis mye fiber om du ikke drikker

nok ved siden av -mye fiber uten væske virker forstoppende.

Ikke spis loff, ikke spis banan.

Skrevet

Fiberrik kost, mye vann og en pære om dagen kan hjelpe. Ellers kan man jo prøve å unngå mat som gjør magen hard, banan, blåbær ol

Skrevet

Spinat. Ikke drikke melk. Kaffe.

Skrevet

takk for ideer! veldig glad for det.

Tror jeg vet lite om hva som gjør magen hard jeg.. ante ikke at bananer virket sånn feks.

Skrevet

Hei! sliter en del med det samme som deg,har vært intressangt å hørt hva legen rådet deg til? Etter som hun jeg går til ikke er så veldig snakkesalig av seg...

Lykke til:)

Skrevet

skal prøve å huske å skrive her inne i morgen om hva legen sier jeg! :o)

Skrevet

hvis du liker kiwi er dette bra mot forstoppelse. har ete det selv og gitt til barna hvis de blir litt harde. må ete noen stykker da men jeg liker de godt jeg...

Skrevet

halsdrops har vel en lakserende effekt...;p gomle i seg en pakke, da løser det seg;) elsker selv ifa, de få gangene jeg spiser for mye påvirker det magen veldig;p

tror ikke halsdrops er skadelig;)

Skrevet

jeg sa jeg skulle skrive her etter at jeg kom fra legen om jeg husket det og det gjorde jeg gitt.

For det første har jeg hørt hjertelyden i dag og det var helt fantastisk!! sukk

For magen min anbefalte han lactulose. SÅ det har jeg gått til anskaffelse av i dag. får håpe det hjelper.

Skrevet

Flott at du huska det;) det er den deiligste lyden på jord;)(hjertelyden) Har prøvd m lactulose,funka ei stund men var ikke super effektivt på meg... håper det funker bedre for deg! lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...