Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er i uke 7 og lurer på hvordan merker jeg hvis jeg mister babyen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du begynner å blø og få smerter i mage.

Skrevet

jeg tror kanskje jeg har mistet nå,men jeg vet ikke...og det er veldig fælt å ikke vite. jeg begynte å blø i går,og blør litt enda,ikke mye...men jeg har ikke veldig smerter og hadde ikke det da jeg begynte å blø i går heller. så jeg vet ikke:( håper på det beste,men tror vel kanskje det verste. skal ringe fastlegen min på mandag,altfor lenge til! pratet med legevakta i går da,men de kunne uansett ikke gjort noe...

Skrevet

man trenger verken og begynne og blø eller få smerter i magen når man mister. jeg mistet i uke 20, og det ble oppdaget på ordinær ultralyd... fosteret hadde da vært dødt i nesten 14dager.

har man en SA begynner man og blø og får smerter. har man en MA kan det ta lang tid før kroppen reagerer på at det er noe galt.

men så må man oxo huske at det er ganske normalt og blø litt i begynnelsen på et svangerskap. det kan være mange grunner til det utenom en SA. så prøv og ta det med ro, og ikke bekymre deg for mye..!

jeg har aldri hatt en SA, (som jeg har merket ihvertfall) men etter det eg har hørt, blør man ganske mye når det skjer. har du hatt en liten blødning, kan dette ha vært f.eks noen blodkar som har bristet.. evt at det kunne ha vært tvillinger, men kroppen skylder ut den ene..! dette er oxo veldig vanlig! over 50% av alle tvilling svangerskap ender på den måten i første trimester, noen ganger uten at mor merker det!

så jeg hadde pustet rolig, og håpet på det beste..!! den lille spiren er nok der ennå skal du se..! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...