Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst på flatskjerm-tv, men har ikke sjekket hva de eventuelt er satt ned til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klær til lillegutt, han vokser som et uvær, nå er det str 92 vi må hamstre inn:-))

Skrevet

Har allerede gått småberserk på romjulssalget og handlet masse klær til den eldste, som vokser som et olja lyn om dagen.

Så det blir mer klær til henne, og dersom økonomien tilsier at jeg kan handle til meg og mannen også så gjør jeg det, han har gått opp masse og jeg ned masse så vi trenger begge nye klær som passer.

I tillegg trenger vi en del nye oppbevaringsmøbler som jeg har tenkt å se om jeg finner på salg, og barnehagetøy til den minste.

Og Playhouse dvder, både Mikke Mus og Små Einsteins, som er de nye superfavorittene her i huset.

Og og og og:p

Jeg er shoppoholiker, men har ikke hatt så god råd på et par mnd, januar derimot blir en god måned og vi gleder oss veldig til å ha en del ekstra å rutte med nå som det er et nytt år med nye muligheter;)

SHOPPING! *rofl*

Skrevet

Blir mest barneklær til mine 2 barn...og litt babytøy til den i magen :o)

Skrevet

Må vel ut og titte litt, ja :o)

Skrevet

Nye støveletter til å gå turer i, ny fritidsjakke som er varm, nye dundyner og muligens også noe fint sengetøy. Ett par nye lamper til stuene. Flatskjermer har blitt så billig i det siste, så der kan du gjøre ett kupp.

Skrevet

tja, vi skal ha en hel del. om noe av det er på salg er jo en annen sak da.s så hvis noen vet om noe av det som er på listen vår er på salg noe sted så rop ut:)

Lister,dører,dørlister,maling,stellebord til å ha over badekaret, vognbagen til easywalker sky,sofie vuggen fra babyshop/barnahus,bilstol til babyen,klær til babyen, dundyne 65x80, +++++++++

skal få pusset opp det siste+ gjort klart til babyen kommer, så sånn blir det ja. ikke så moro å bruke opp alle pengene oppussings ting, men det må til. kom forresten på at bilstolen er handlet inn:) på salg selvsagt.

Skrevet

Tja, skal ut å titte i butikkene i hvertfall:) Tenkte å kjøpe reimadress til Cornelia som hun kan ha neste vinter hvis jeg finner på salg;)

Dessuen må hun ha nye vintersko, klager over "trangt trangt" da vi setter de på :s

Skrevet

Skal kjøpe kjøleskap i morgen tidlig :-) Har lyst på digitalkamera også, får se om vi tar oss råd. Har allerede kjøpt en haug med klær til småen og meg på opphørssalg i romjula, så blir ikke mer av det.

Skrevet

Skal muligens kjøpe en flatskjerm.

Og jeg skal innom den dyre barnebutikken på Stena Strøm og "hamstre". Syns de klærne der er mer slitesterke og finere enn de på HM ol. men for dyre til vanlig. Kommer til å kjøpe endel til nå, og endel som er ett nummer for stort. + noe til babyen i magen.

Skrevet

Skal handle endel klær til gutta på Polarn salget..og muligens noen klær til megselv på Gina tricot

Skrevet

Peis! Hvis det kommer på salg da:)

Skrevet

Da tulla stort sett bare fikk leker te jul blir det litt klær te ho i den str ho holder på å vokse inn i ellers ikke planer om noe mer

Skrevet

Skiklær til meg selv, nye støvletter til meg selv, Reimatec til eldste og klær generelt til ungene;0 (Studielånet må bare komme først;)

Skrevet

Har fått gavekort på leftdal,slik at jeg kan kjøpe hjemmekinoanlegg:)Så nå venter jeg på salget:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...