Gå til innhold

Tror legen skremte meg unødvendig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ul for 2 uker siden fordi jeg skulle gjennomføre en abort..Og på ulen så så hun ikke noe fosteranlegg enda,bare fostersekken (var da 5+2 uker på vei),men hun fant en snodig og lurvete eggstokk,men hun var ikke sikker på om det var cyste el graviditet utenfor livmor,så jeg fikk beskjed om å ringe 113 ved sterke magesmerter...Ringer opp igjen noen dager senere fordi jeg har vondt på høyre side i magen,prater da med ei som sitter i eksp på gyn og hun går inn på journalen min og sier at jeg har ei lita cyste på eggstokken som veldig mange fertile damer har og det er ingenting å bekymre seg for,for hadde det vært overlegen som hadde tatt ul så hadde han ikke nevnt det en gang,men en assistentlege var litt nøyere..Men jeg ble jo veldig redd for å få veldige magesmerter og at jeg skulle være gravid utenfor livmor da,men nå 2 uker etterpå så har jeg fortsatt samme vondt på høyre side i magen og som ikke har blitt værre så da regner jeg med at det bare er den lille cysta jeg kjenner...Skal på ul igjen om 2 uker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvifor vente enda 2uker før du får utført aborten? Veninna mi fikk time med ein gong ho....... Eg hadde ikkje venta om eg skulle ha ein abort og sjukehuset her har ikkje vente tid på slikt.......

Men det er sikkert bare cysta du kjenner.....

Skrevet

Jeg gjennomførte aborten for 10 dager siden,men skal tilbake på ul om 2 uker for å sjekke om eggstokken har forandra seg/cysta blitt borte igjen..

Skrevet

Da skjønnar eg litt meire. Er ikkje unormalt med cyster da sjav om eg aldri har hatt det.

Det ordnar seg nok skal du sjå.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...