♥Babyklar♥ Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Det er visst håp selv om man har prøvd lenge, jenter! Lykke til, alle sammen - håper vi sees på 1.tri snart:)
<3 lilletroll <3 Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Oi oi oi så bra! GRATULERER!!!!!!!!! :) Det betyr at det er håp! Håper svangerskapet går bra og du bare kan nyyyyyyyte å være gravid ps: var det uten noen form for hjelp?
*SmurfeMamma* Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 gratulere så masse:) det var moro å høre!! selv prøvde vi i 14 mnd sist, og jeg følte det var en evighet, men 17 er jo virkelig lenge:) så utrolig moro for dere:) ønker dere lykke til!!
♥Babyklar♥ Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2009 Fikk utredning, men fikk ikke noe pergo eller noe.. opererte bort en cyste i skjeden for 2 mnd siden, og tok måneden etter en blodprøve for å sjekke om jeg hadde eggløsning. Har ikke fått svar på blodprøven enda, men jeg må jo ha hatt EL siden jeg plutselig er gravid:) Weeee! Kanskje det bare var den cysten som var i veien.. Men når man har prøvd ca ett år, så burde man få utredning. Sånn for å sjekke at alt er som det skal:) Hvor lenge har du prøvd, beibi26?
<3 lilletroll <3 Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Så utrolig morro! :) Om ca 2 uker har vi prøvd et år... Har legetime på mandag, så håper å kunne få fart i sakene da. Har veldig uregelmessig mens, og har aldri merket noe til el så har ingen peiling på hvordan jeg ligger an. Kan du fortelle litt mer om denne utredningen? Litt usikker på hva den innebærer...
♥Babyklar♥ Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2009 Jeg ble innkalt til en gynekologisk undersøkelse også tok legen en innvendig ultralyd (tror det var for å se på livmor og eggstokker) Han sa at alt så fint ut. Bortsett fra den cysten som måtte fjernes da.. hehe.. Mannen tok en spermprøve som også var normal. Så var dagen for operasjon og ca 14 dager etter den tok jeg blodprøve for å sjekke EL.. Mer rakk jeg visst ikke før vi klarte det selv.. Heldigvis egentlig da:) Vet det er folk her inne som har blitt mer utredet enn meg, som sikkert har mer peiling og. Men hvis du lurer på noe, skal jeg prøve å svare så godt jeg kan - send meg gjerne en PM:) Håper du blir gravid snart!! Vet det føles uendelig når man holder på..
makkapakka med spire Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 Gratulerer så masse.. Lykke til videre i svangerskapet, kose deg masse med den voksende magen:O)
*Bambi + spire* Skrevet 1. januar 2009 #8 Skrevet 1. januar 2009 Gratulere så masse!!! Kjenner jeg ble kjempe glad på deres vegne, flott å høre at det kaffer for dere som har prøvd lenge!!
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 1. januar 2009 #9 Skrevet 1. januar 2009 Så utolig gøy å lese:)) Håper selv vi klarer å få det til på egenhånd før jeg kalles inn til lapraskopi.. Ønsker virkelig ikke å ta det, men må man så må man.. Holder på med blodprøve utredning nå så får se hva den sier.. og så skal min kjære til utredning for sprermen på riksen i slutten av januar:) Godt å få litt fart på sakene!! Masse lykke til i tiden som kommer.. 2009 blir et bra år skal vi se:)
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #10 Skrevet 1. januar 2009 Gratulerer så masse;) Er gravid jeg også, så da møtes vi på 1.tri;)
Aissata Skrevet 1. januar 2009 #11 Skrevet 1. januar 2009 Gratulerer så mye! Oppmuntrende å høre Vi har nå prøvd i over ett år og har bestilt time hos fastlege for å få henvisning til gynekolog.
♥Babyklar♥ Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 1. januar 2009 Lykke til, alle sammen! Plutselig har spiren klort seg fast:-D
Mamma-til-3-jenter Skrevet 1. januar 2009 #13 Skrevet 1. januar 2009 Gratulerer så mye!!! Godt å høre at det går an å bli gravid selv om det tar litt tid..... :-) Lykke til i svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå