Gå til innhold

Andre som bare går og venter, og kun kynnere så langt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kommet meg til 09 og det er jo bare helt utrolig.. med mitt svangerskap..

Men har kun kynnere, men de er sterke og vonde. Men så fort jeg beveger meg om natten stopper det så derfor er det vel bare kynnere og ikke rier.

Er nå 37+1 og venter spent. Første dag oppe av sofan/senga men må hvile også hehe har jo ingen kondis eller muskler igjen..

Andre som venter?? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*rekker opp hånda*. Har ventet litt lenger enn deg da ;o) Jeg er 41+1 idag og tror at denne babyen har grodd fast der inne...........

Skrevet

Er 40+1, termin i morgen. Merker absolutt ingenting, kan ikke si jeg har kynnere engang heller, ikke så jeg legger særlig merke til hvertfall. Har hatt generelt lite av de hele graviditeten.

Så jeg lurer på når ting har tenkt å skje her i gården. Veldig glad for å ha komt over i 2009. Har vært veldig tålmodig til nå, men nå kan det godt skje noe :-)

Skrevet

Ja det får skje noe nå.. slitsomt å bare gå sånn og vente..

Ja ser at dere har kommet 3 og 4 uker lenger :o) men fytti og være mer eller mindre sengeliggende fra uke 19 til 37 er et laaaaaangt sv.skap hehe..

Masse lykket til begge to...

Skrevet

Her har jeg kynnere maaaaaneg ganger om døgnet. Vonde, ikke vonde, med og uten nedpress, men stresser jeg blir det helt ille med en gang!

Har termin om 13 dager. Men følger denne her statestikken så kommer jeg til å gå på overtid. Min første kom 10 dager før, min andre på termindato og denne??? Aner ikke...

Har og fått sv skaps forgiftning og akkurat hatt en lang runde med omgangssyken i huset der jeg har vært eneste som har sluppet unna heldigvis!

men ja.. Håper virkelig at lillemini har planer om å komme ut med det aller første altså!

Skrevet

jeg har hatt rier siden i natt og har 4-5 cm åpning nå:) dro hjem kl 8 i morges pga at dem dabbet av for jeg var så trøtt.. så fikk smertestillende for å slappe av.. (fikk dra hjem pga 1 min fra sykehuset) men nå sliter jeg med at de skal komme opp igjen!!!!!!:S ifølge jordmora så kommer jeg til og føde i dag! meeeeeeeeeeeen vet nå ikke lengre her:P

ps! tok lakserolje kl 23 i går hehe.. d satt fart på det ene og det andre..

Skrevet

Har for første gang i dette svangerskapet litt kynnere i dag, jeg også. De er nok litt fremprovoserte da...hehe...er lov å prøve noen triks nå som vi har gått over i 2009. ;) Men jeg har ikke noen tro på at noe skal skje sånn helt med en gang, nei.

Håper dere som er på overtid snart kommer skikkelig i gang! :)

Skrevet

*rekker opp og vifter med hånden*

Ja, venter her og. Bare kynnere, nedpress og ryggvondt. Er i uke 36 nå, og har veldig følelsen av at noe skjer før termin, men man vet jo aldri med disse småtassene, når de har tenkt seg ut!

Skrevet

Hei!

Jeg er 38+2 og går bare og venter på det store smellet nå -hehe! Har vært mye plaget med sterke kynnere i alle mine sv.skap, dette har ikke vært noe unntak. Er nå moden med 3 cm åpning, lekker litt fostervann og har hatt mye falske rier de siste 2 ukene. Skal på ny sjekk hos lege i morgen, og er spent på hva han sier denne gang...har gått hver 3. dag i det siste pga proteiner i urin, opphovning, hodeverk og økende blodtrykk. (har hatt mild sv.skapsforgift. før -så dette er ikke nytt for meg)

Gleder meg sinnsykt til å bli feeeeerdig nå!:=)

Skrevet

Ja ja vi får bare vente... godt vi har hverandre her inne :o))

Har hatt to netter nå med sinnsyke kynnere men så fort jeg beveger meg opp av senga osv.. så går det over på en måte.. så nei får nok bare holde ut hehe

Verken leger, jordmødre eller noen trodde jeg skulle gå så langt som dette hehe.. 37+2

Skrevet

Skjønner at du begynner å bli lei nå etter et sånt svangerskap, Tullemor - selv om du har ei stund igjen til termin. Høres jo ut som om fødselen din ikke er så alt for langt unna da! :) Du har flere tegn enn meg i hvert fall, og jeg har bare fem dager til termin. Tror riktignok at den mye omtalte proppen gikk i dag tidlig, men det trenger jo ikke bety stort.

Mitt problem er at jeg har "lovet" venner på besøk fra det store utland ifm jula at jeg skal føde i dag, så de rekker å hilse på bebisen før de reiser hjem...hehe... Kanskje tatt meg litt vann over hodet her? ;p

Skrevet

Okei jenter, hva med oss som virkelig går på overtid?? ;o) 7 dager over termin idag...... Og dør av kjedsomhet. Har vært som en klegg på telefonen til føden for å få akupunktur, og kom meg endelig inn idag. Og vet dere hva?? Gutten min har ENDELIG festet hodet!! Det er ikke til å tro :o) Endelig noe fremgang!! Det skjer faktisk noe lissom, ikke bare en bevegelig pjokk, ingen vondter.... ingen tegn whatsoever før idag. Så jordmor mente vi kanskje møttes igjen i helga ;) Jippi :)

(Hmmm... noe sier meg at jeg sikkert blir gående en uke til, men hvorfor ta sorgene på forskudd....)

Skrevet

Hehe ja mulig du har det :o)) hehe men det er jo som det blir sagt, nurket kommer når det kommer.. får bare slappe av, sove og kose meg så lenge..

Masse lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...