Gjest Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Vondt i halsen "stakkars"......og for syk til å bli med meg og ungene ut.... Litt halsvondt er ikke å være syk i min verden. Fyren har ikke feber og får i seg både vått og tørt uten problemer ser jeg ....kunne tatt med oss kakaotermos og gått ut i hagen , kald vinterluft kan lindre en sår hals, vi har jo luer, skjerf og varme klær for svingende... OPPGITT!!!!
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 He he, ja det er den verste syken som fins... Blir helt yte av stand til å gjøre noe, stakkar :-P
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Jeg skal i hvertfall dra på meg ullongsen og skjorte og termodressen og gå ut med de små....nå er det opphold i snøbygene t.o.m. Skal bli deilig å lufte seg nå...
Stripepus Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Har sagt det før og sier det igjen.. Godt det ikke er mannfolka som går gravide..Da hadde nok verden stoppet opp..
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 hehe, omtrent slik kan det være her også, vi var ute og gikk lang tur istad, og samboeren min lurte på hvorfor jeg gikk så innmari sakte.... Da sa jeg at om han hadde hatt de smertene jeg hadde (bekkenløsning) så hadde han liggi rett ut isenga...huhu, han holdt klokelig munn etter da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå