Gjest Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Jeg prøver å regne meg frem til når jeg kan forvente resultat på eksamen (med tanke på mange røde dager i julen) Sensuren faller tre uker etter eksamen. Dvs. 3 uker inkludert lørdag og søndag ikke sånt? Altså jeg skal telle 15 virkedager? Eller skal jeg telle 21 virkedager?
Antinissen Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Hrmf.. Sensuren har fremdeles ikke falt her, og jeg hadde eksamen den 1 desember.. :-(
brooklyn Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Jeg hadde eksamen den 19 og sensuren der er den 23 januar. Skolen min sa at sensorene ogsp skulle få litt juleferie. Det synes jeg er helt ok. På mine eksamenspapirer (oppgaveark) står det alltid når sensuren faller. Trodde det var gjengs også andre steder.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Jeg tror nok du bør regne virkedager og ikke alle dager. Hilsen sensor (som var ferdig med sensuren før jul).
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Men er ikke kalenderdager, bare "dager", så jeg må nok trekke fra juledagene.
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 joa, men når de sier at det tar tre uker, så mener de 15 virkedager da? (Urk, kan de ikke bare gi oss en dato..)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #8 Skrevet 1. januar 2009 Jeg vil tro det ihvertfall, men det kan sikkert variere. "Mine" studenter - og jeg - fikk vite sensurdato allerde før eksamen. Men da jeg disputerte for doktorgraden hadde jeg egentlig 2 uker til å forberede prøveforelesning, men i praksis ble det hele tre uker fordi det var jul innimellom- og de regnet ikke helligdagene med. Jeg krysser fingrene for deg - skjønner godt at du er spent.
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #9 Skrevet 1. januar 2009 Nei, når de sier tre uker så håper de du ikke spør videre. Hilsen bunkeløs
OsloMor Skrevet 1. januar 2009 #10 Skrevet 1. januar 2009 Man må regne virkedager, har aldri fått noe sensur i løpet av 21 kalenderdager.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #11 Skrevet 1. januar 2009 jeg hadde eksamen 17.desember, og har fått beskjed om at karakterene foreligger 15.januar
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #12 Skrevet 1. januar 2009 Ok, min var 16 des. så jeg får de sikkert rundt da jeg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå