Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 For det er nemlig det det heter altså; Flyverkeri.... Vi hadde huset fylt med fine venner med barn i går og det var en herlig gjeng med pyntede og spente barn som lekte her i går. Tidligere år har de minste sovet seg gjennom fyrverkeri og alt bråk utenfra, og vi var enige om at om de ville sove så gjorde de det. Men her var det ingen små som hadde planer om å sove, for de storkoste seg sammen! Og lekte så fint. Uten krangling og med masse glede:-) Innimellom lånte de store sengen vår og tittet på Amalies Jul eller Tom og Jerry:-) Så var de ladet opp til noen flere spennende timer. Vi gikk ut litt tidlig for at de skulle få stjerneskudd, og største sønn til venninne hadde med seg litt fyrverkeri...............jeg liker det ikke så godt, men tar ikke fra andre gleden selvfølgelig. Det er mitt problem at jeg blir litt skremt av alt bråket og smellingen............så det får jeg deale med selv. Men var spent på liten rosa da, men hun digget det og hadde jo på seg flyverkeribriller og greier:-) Kjempestas og veldig spennende. Og da klokka slo 12 var de jammen ute og skålte i champagnebrus alle sammen. Ingen sovnet og alle syntes det var stas. Og tenk, så var det første nyttårsaften uten de to store her!!! Hun eldste var på middag og fest hos venner, og mellomste var på middag hos "svigers". Vi har jo alltid feiret den sammen, de siste 21 år, men nå er en ny epoke igang. Det er rart og det er også veldig fint:-)
Gummelillan Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Oj, hvilken stayer Rosa har blitt da! Her køyet Leo rett etter kl 8. Men resten av ungegjengen (6 stk i alderen 3-8 år) holdt det gående i en helrlig lek til langt over midnatt. Og rakettene var veldig stas, men litt skummelt, ja! Nyttår uten de store ungene. Det er vel da en skjønner at en epoke er over. Fint og rart på en gang - men sikker på at du har gitt de en veldig fin ballast med seg slik at de greier seg veldig fint der ute i den store vide verden ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå