Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 ...og som ikke har det så bra i dag? Ikke kult å passe på en 3 mnd gammel baby når man er fyllasyk. Fysjom!
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Ahhh.. det er når jeg leser slike innlegg jeg føler det er herlig å være gravid:p
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Det er når jeg leser slike innlegg jeg synes mange foreldre er alfor uansvarlige! Skal man, som foreldre, drikke seg full får man sannelig sørge for å ha barnevakt fra før man starter å drikke til etter at rusen er gått ut av kroppen! Hva om det skjer noe med barnet???
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Æss, noen blir vel mer fyllesjuke en andre. Jeg blir ALLTID fyllesjuk om jeg har drukket rødvin. Om så det er snakk om et halvt glass.. (kjekt..)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 man er da ikke full når man er fyllasyk. du anonym over her, syntes du det er uansvarlig å ha barna når man har influensa da? er jo ikke noe skadelig å ha ansvar for barn når man er fyllasyk, man er jo med sine fulle fem, bare litt tufs.
Mamma mjaua Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 har baby på 4 mnd og er heldigvis ikke fyllesyk, siden jeg ikke drakk i går. men husker mange 1. januar hvor jeg har vært fyllesyk, ikke gøy. så nå får jeg igjen for å ikke ha drukket:)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 Slipper også å være fyllesyk, en av fordelene med å være gravid, man slipper drikkepresset. Ja i min vennegjeng er det ut vær helg, men siden jeg er den eneste med mann og barn så velger jeg og være hjemme. Så jeg har hørt at jeg er den kjedlige i vennegjengen som alltid sier nei, hehe. Følses som en frelse nu som jeg er gravid, så slipper jeg maset om de helvettes festene.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #8 Skrevet 1. januar 2009 sist jeg var fyllasyk var sist nyttårsaften, hadde glemt hvor ille det er! æsj, tror jeg triller en tur. litt frisk luft hjelper vel på formen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå