Bare™ Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Har vært lite her i det siste, men skotter innom en tur for å se og gleder meg med alle som blir gravide.. Men uke 4 damer: Nå er det en måned igjen til VI hopper og danser (forhåpentligvis)!!! Håper dere har hatt en fredelig nyttårsfeiring og er fit for fight til et superløp i 2009!!
SuperKlar86Gravid Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Det blir spennende altså... Jeg har IKM ca rundt 22 januar. Så nå skal jeg/vi ha MASSE nyårssex i uke 2, og virkelig satste på at den skal sitte i uke 4.
mammas skatter <3 Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 ja da er vi flere som skal ha mye nyårssex i uke 2..... jeg har IKM ca den 20-21 januar. men jeg skal til gy den 15.januar så er litt spent på om han kan se noe på undersøkelsen......for han bruker nå ultralyd også.......
makkapakka med spire Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Jepp vi også) jeg har IKM den 25jan.. Har mannen hjemme hele januar så denne mnd er det litt større sjanser enn i desember, da var han offshore når jeg hadde el.. Så denne mnd blir det mye kos:O) Håper virkelig det klaffer for oss alle denne pp:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå