Gå til innhold

bløt = moden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sykehuset til kontroll for en liten uke siden.. Jordmora kunne da fortelle at det var "mykt".... Hva betyr dette? At jeg er moden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp er vel akkurat det det betyr ja, at selve livmor halsen er myk og moden. Da har du sikkert ikke så lenge igjen:-)

Skrevet

høres VELDIG bra ut :) Noe spes jeg kan gjøre for at det skal gå fortere?? hehe.. Noen med noen gode erfaringer? :) Utenom sex, samboer liker ikke tanken med babyen med på akten ;)

Skrevet

ut på tur og vaske vinduer, har jeg hørt... fikke beskjed om det samme igår + at jeg har nesten 3 cm åpning:) håper det skjer noe snart.. min lege mene det var maks 3 uker igjen, uansett.. hvordan er formen din, har du noen andre symptomer på fødsel.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde noen åpning :-/ Jeg håper VELDIG det skjer noe snart - har termin på søndag! Formen er fin.. ingen andre store tegn på fødsel, bare mye kraftigere og hyppigere kynnere, eneste.. så vi får se og håpe.. ;)

Skrevet

Ut å gå tur, så kommer ungen mer ned og det blir press på livmormunnen. Da skal det visstnok åpne seg mer og stimulere til rier:-)

Jeg får bare en haug kynnere av det, men det er sterke kynnere da. Som jeg bare venter på skal gå over i rier (,")",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...